kukaan synnyttänyt flunssaisena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 41+3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 41+3

Vieras
kokemuksia kaipaisin.
Itsellä tosiaan rv 41+3 menossa ja nyt pukkas päälle flunssan. Kuumetta ei onneksi vielä ole ja toivottavasti ei tulekaan, mutta nokka tukossa ja päätä sekä poskionteloita särkee ja väsyttää... Tosi hehkee on olo jo ilman tätä räkätautiakin. Pohdin vaan miten sitä jaksaa synnyttää... Koko raskausaikana en ole ollut flunssassa vaikka lapsilla ollut useampikin flunssa, niin nyt sitten vuosisadan räkätauti...

[QUOTE="vieras";28878305]Mä olen synnyttänyt kovassa keuhkokuumeessa, oli 2 antibioottitippaa ja astmalääkkeet koneella hengitettynä. Kuumetta 39 astetta....[/QUOTE]

Oli varmaan aika karsea kokemus...

Joo, kyllä se oli, kyseessä jouluaaton aatto 1998. Viikkoja 40+3. Olin saanut isommalta lapseltani mykoplasman, joka äityi keuhkokuumeeksi. Synnytin täydessä epiduraalissa loppuun asti, en tiedä miten onnistuin puskemaan tytön ulos. Kaikki meni hyvin, mutta jouduin synnytyksen jälkeen kahdeksi viikoksi sisätautiosastolle, vauva meni ensin tehovalvontaan ja sitten oli siellä vauvalassa ne viikot. Nyt hän on ihana melkein 15-v tyttö, joka on älykäs ja kaunis cheerleader ;) Onnea synnytykseesi, Ap!

mulla oli ennen synnytystä ollut 3 viikkoa funssaa (yskää,sitkeetä limaa kurkussa,ei kuumetta). Epiduraalia heti ehdotettiin ,olin kai ääni käheenä niin sairaan oloinen. Onneksi oli helppo,nopeahko synnytys,kaikki meni hyvin.
Paranemisia.

Kaverilla oli noro...... Ei kuulemma ollut mitenkään kiva synnytys. Jälkikäteen tuumi, että onneksi oli jo kolmas synnytys. Jos olisi ollut ensimmäinen lapsi niin olisi varmaan seuraavat jääneet syntymättä.

Mulla on 3 synnytystä takana,näistä peräti kahdessa olen ollut flunssassa....Ekassa olin kuumeessa,ja nyt viimeisimmässä edes ääntä ei lähtenyt.

Kumma kyllä,tauti jäi synnytyssaliin,osastolla ei ollut enää mitään :)

Kyllä siitä selviää :)

Yhteistyössä