Kukaan tällä palstalla ei varmaa alentuis syömään mun iltapalaani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Järjetön nälkä iski enkä meinannut keksiä mitään syötävää...

Mutta keitinpä makaronia ja sujautin sekaan purkin currymajoneestikastikkeessa olevaa tonnikalaa. loraus kermaa ja ketsuppia päälle. Avot - valmista tuli.

Toki tiedän, että täällä ei muut tuollaista syö, mutta hyvää on.

Pitää vaan varmaan ostaa raskaustesti, koska raskausaikana minä syön näitä erikoisia sotkuja iltapalaksi. :D

Emmä tuota, kun siinä on makaronia ja oon kalalle allerginen. =)

Mut meen kohta hakees salaattia, johon meinasin sotkea vähän päivän kana-tomaatti-kasviskastiketta joukkoon. Ja varmaan vähän siemeniä.

Semmmonen kunnon sotku. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja siitähän ne kilot:
Syöttekö te vielä ihan ruokaa iltasella.

Mitkä kilot? :D :D :D Sori, ikävä tuottaa pettymys, mutta mulla ei ole minkään maailma paino-ongelmaa.

Ja ei - en syö joka ilta tälläistä.

Ja sitäpaitsi, jos joku vielä tässä maailmassa on niin pölö ettei tiedä sitä, että kokonaisuus ratkaisee niin nyt tämä tiedoksi. Eli ei ole mitää merkitystä, vaikka söisit vain pelkästään illalla. Tai vaikka yöllä. Kunhan kulutat sen mitä syöt.

Sama kai se mihin aikaan vuorokaudesta syö, kunhan syö laadullisesti ja määrällisesti ns. oikein. Ei tuo ap:n iltapala kyllä ihan oikeaoppiselta kuulostanut. Missä kasvikset!? No olihan siinä ketsuppia :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Järjetön nälkä iski enkä meinannut keksiä mitään syötävää...

Mutta keitinpä makaronia ja sujautin sekaan purkin currymajoneestikastikkeessa olevaa tonnikalaa. loraus kermaa ja ketsuppia päälle. Avot - valmista tuli.

Toki tiedän, että täällä ei muut tuollaista syö, mutta hyvää on.

Pitää vaan varmaan ostaa raskaustesti, koska raskausaikana minä syön näitä erikoisia sotkuja iltapalaksi. :D

:wave: tämä syö. tosin ei näin myöhään mutta esim. aamupäivällä lounaaksi jos oon menossa jonnekki ulos että tarvii vähän enemmän energiaa ku pelekän salaatin. tuo on oikiasti hyvää, paitti etten koskaan lisää ketsuppia siihen. oikeen ns. comfort foodia :D :p

mie muistan ku jonsered taannoin keitti seittemän munaa ja tekiköhän vielä jottain liharuokaaki lisukkeeksi. ja kello oli sillon jotain lähempänä keskiyötä ku yheksää :D

Melkein aina näin kotiäitinä ollessa. Esim. tänään olen syönyt kana-riisiwokkia lautasellisen klo 15, 2 siivua pullapitkosta sekä muutaman salmiakin ja 2 riviä fazerin sinistä tuossa alkuillasta. Eli nyt on nälkä. Arvaapas maistuuko kohta lämpimät voileivät..nams. Ruisleipää, auraa, tonnikalaa, tomaattia... Mä en osaa nukahtaa jossei ole mahassa jotain täytettä.

Niin joo, ja aina syönyt iltapainotteisesti ja aina ollut paino sen n-63kg, pituutta 168cm.

Ap:lle; tuohan on just hyvää iltapalaksi. :D

Joka sunnuntainen rituaali meillä on joku leipominen, ja pyöräytin ison satsin korvapuusteja. Isoja ja meheviä tuli, joten niitä ollaan porukalla mussuteltu. Toi makaronisotku on varmaan terveellisempää.

Mun "kukaan-muu-varmasti-ikinä-söisi-tätä-ruoka" on sellainen, että keitetään raketti-spagettia, kaadetaan vesi pois, rikotaan joukkoon pari kananmunaa ja laitetaan siihen kuumalle levylle ihan hetkeksi että ne munat hyytyy. Mausteeksi en laita kuin suolaa.:D Joskus pinnalle vähän juustoraastetta. Tämä oli pienenä minun herkkuruokaa, kerran hoksasin kokeilla ja maistuihan se vielä näin aikauisenakin, varsinkin raskausaikoina. :whistle: :D

Yhteistyössä