E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en lihava minäkään:Minä söin kaksi lihapiirakkaa! Rakastan lihapiirakoita, vaikka palstan mielestä ne onkin pahinta sontaa mitä maa päällään kantaaJa jälkkäriksi vielä suklaapatukan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Mä syön välillä tuon tyyppistä iltaisin. Nälättää monesti tähän aikaan vielä niin paljon, että pakko vetää kolmas lämmin ruoka vielä iltasella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun "kukaan-muu-varmasti-ikinä-söisi-tätä-ruoka" on sellainen, että keitetään raketti-spagettia, kaadetaan vesi pois, rikotaan joukkoon pari kananmunaa ja laitetaan siihen kuumalle levylle ihan hetkeksi että ne munat hyytyy. Mausteeksi en laita kuin suolaa.Joskus pinnalle vähän juustoraastetta. Tämä oli pienenä minun herkkuruokaa, kerran hoksasin kokeilla ja maistuihan se vielä näin aikauisenakin, varsinkin raskausaikoina.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:No just, ei ois pitänyt lukea. Tää on nimittäin laihiksella, vedin iltapalaksi salaattia jossa jäävuorisalaattia, kurkkua, kirsikkatomaatteja, oliiveja, punasipulia ja ihan muutama pala kevyt-fetaa. Juomaksi jäävettä. Juurikaan ei nälätä. :headwall:![]()
![]()
Muuten ihan ookoo mutta pilasit hyvän iltapalan ällöllä ketsupilla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta keitinpä makaronia ja sujautin sekaan purkin currymajoneestikastikkeessa olevaa tonnikalaa. loraus kermaa ja ketsuppia päälle. Avot - valmista tuli.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun "kukaan-muu-varmasti-ikinä-söisi-tätä-ruoka" on sellainen, että keitetään raketti-spagettia, kaadetaan vesi pois, rikotaan joukkoon pari kananmunaa ja laitetaan siihen kuumalle levylle ihan hetkeksi että ne munat hyytyy. Mausteeksi en laita kuin suolaa.Joskus pinnalle vähän juustoraastetta. Tämä oli pienenä minun herkkuruokaa, kerran hoksasin kokeilla ja maistuihan se vielä näin aikauisenakin, varsinkin raskausaikoina.
![]()
![]()
onhan tuo jonkin sortin versio pasta carbonarasta... lähes gourmeeta![]()
ilman parmesaania tai pecorinoa, savupekonia, oliiviöljyä ja kermaa
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Mä syön välillä tuon tyyppistä iltaisin. Nälättää monesti tähän aikaan vielä niin paljon, että pakko vetää kolmas lämmin ruoka vielä iltasella.
Siis missä sulla ne kaikki ruuat näkyy, vai meneekö vaan läpi?Mä en syö kuin yhden lämpimän ruuan päivässä, ja silti on muutama kilo liikaa. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Eiku nyt mä sen keksin, nuudeleita!Jumalaton kasa nuudeleita...Niitä mä haluan...nyt...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Mä tos kiskasin naamaan jumbo packin kana nuudeleita, tuli vaan ehkä hieman liioiteltua chilin kanssa ja oli pakko ottaa vielä näkkäriä ja maitoo päälle ettei närästä koko yötä...![]()