Kukaan tällä palstalla ei varmaa alentuis syömään mun iltapalaani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä söin kaksi lihapiirakkaa! Rakastan lihapiirakoita, vaikka palstan mielestä ne onkin pahinta sontaa mitä maa päällään kantaa :D Ja jälkkäriksi vielä suklaapatukan :)

No just, ei ois pitänyt lukea. Tää on nimittäin laihiksella, vedin iltapalaksi salaattia jossa jäävuorisalaattia, kurkkua, kirsikkatomaatteja, oliiveja, punasipulia ja ihan muutama pala kevyt-fetaa. Juomaksi jäävettä. Juurikaan ei nälätä. :headwall: :whistle: :D

:p Mie oon tehnyt samantapaisia ruokia silloin kun asuin yksin, mutta kermaa en käyttänyt ja joskus käytin riisiä makaroonin sijasta. Mies ei oikein ymmärrä mun ihastustani noihin maustettuihin tonnikaloihin, joten nykyään teen harvemmin ja käytän yleensä jotain maustettua nuudelia makaroonin sijasta. Suosikki tonnikala on kuitenkin se Satay-kastikkeessa oleva.

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mä syön välillä tuon tyyppistä iltaisin. Nälättää monesti tähän aikaan vielä niin paljon, että pakko vetää kolmas lämmin ruoka vielä iltasella :) .

Siis missä sulla ne kaikki ruuat näkyy, vai meneekö vaan läpi? :D Mä en syö kuin yhden lämpimän ruuan päivässä, ja silti on muutama kilo liikaa. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun "kukaan-muu-varmasti-ikinä-söisi-tätä-ruoka" on sellainen, että keitetään raketti-spagettia, kaadetaan vesi pois, rikotaan joukkoon pari kananmunaa ja laitetaan siihen kuumalle levylle ihan hetkeksi että ne munat hyytyy. Mausteeksi en laita kuin suolaa.:D Joskus pinnalle vähän juustoraastetta. Tämä oli pienenä minun herkkuruokaa, kerran hoksasin kokeilla ja maistuihan se vielä näin aikauisenakin, varsinkin raskausaikoina. :whistle: :D

onhan tuo jonkin sortin versio pasta carbonarasta... lähes gourmeeta :D
ilman parmesaania tai pecorinoa, savupekonia, oliiviöljyä ja kermaa

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
No just, ei ois pitänyt lukea. Tää on nimittäin laihiksella, vedin iltapalaksi salaattia jossa jäävuorisalaattia, kurkkua, kirsikkatomaatteja, oliiveja, punasipulia ja ihan muutama pala kevyt-fetaa. Juomaksi jäävettä. Juurikaan ei nälätä. :headwall: :whistle: :D

älä oo noin ankara itelles. Voit hyvin syödä iltapalaksi leivän, jogurtin rahkan kera, kuhan ei niitä leipiä tuu ku max 1, kun hiilaria.

Mutta keitinpä makaronia ja sujautin sekaan purkin currymajoneestikastikkeessa olevaa tonnikalaa. loraus kermaa ja ketsuppia päälle. Avot - valmista tuli.
Muuten ihan ookoo mutta pilasit hyvän iltapalan ällöllä ketsupilla.

Mun "kukaan-muu-varmasti-ikinä-söisi-tätä-ruoka" on sellainen, että keitetään raketti-spagettia, kaadetaan vesi pois, rikotaan joukkoon pari kananmunaa ja laitetaan siihen kuumalle levylle ihan hetkeksi että ne munat hyytyy. Mausteeksi en laita kuin suolaa.:D Joskus pinnalle vähän juustoraastetta. Tämä oli pienenä minun herkkuruokaa, kerran hoksasin kokeilla ja maistuihan se vielä näin aikauisenakin, varsinkin raskausaikoina. :whistle: :D

onhan tuo jonkin sortin versio pasta carbonarasta... lähes gourmeeta :D
ilman parmesaania tai pecorinoa, savupekonia, oliiviöljyä ja kermaa

No joo, totta.:D

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mä syön välillä tuon tyyppistä iltaisin. Nälättää monesti tähän aikaan vielä niin paljon, että pakko vetää kolmas lämmin ruoka vielä iltasella :) .

Siis missä sulla ne kaikki ruuat näkyy, vai meneekö vaan läpi? :D Mä en syö kuin yhden lämpimän ruuan päivässä, ja silti on muutama kilo liikaa. :headwall:

Mä olen läpipasko :D . Plus että mä kulutan päivän aikana luultavasti aika paljon noin niinkuin muutenkin :) .

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Eiku nyt mä sen keksin, nuudeleita!Jumalaton kasa nuudeleita... :p Niitä mä haluan...nyt... :D

:x

Mulla tuli yks ilta tässä ihan hillitön nuudelihimo.
Oli vaan se keuhkokuumeen jälkiyskä vielä päällänsä, ja kun olin lapioinut sen koko kasan kananuudeleita tuulensuojaan, niin iski järkyttävä, hallitsematon yskänpuuska...

Arvaako kukaan seuraukset? :snotty:

Mä en pysty syömään nuudeleita varmaan pariin vuoteen, ainakaan.

Mutta harkitsen vakvasti joko kinkkumunakasta, tai vaan paistettuja munia, koska meidän kanat on olleet varsin tuotteliaita viime päivinä :p

Mä tos kiskasin naamaan jumbo packin kana nuudeleita, tuli vaan ehkä hieman liioiteltua chilin kanssa ja oli pakko ottaa vielä näkkäriä ja maitoo päälle ettei närästä koko yötä... :p

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mä tos kiskasin naamaan jumbo packin kana nuudeleita, tuli vaan ehkä hieman liioiteltua chilin kanssa ja oli pakko ottaa vielä näkkäriä ja maitoo päälle ettei närästä koko yötä... :p

Mä vedän monesti jumbo packin niitä katkarapunuudeleita :p . Ei ne kanatkaan kyllä hassumpia ole.

Yhteistyössä