Kukaan tilannu lelunetistä viime aikoina??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan...

Vieras
Oon jo pari viikkoa ootellut tilaamaani tavaraa eikä oo vieläkään tullut.. :( Oon laittanut sähköpostia, mutta eivät vastaa viestiin mitään ja viime viikolla kerran soitin.... Onko muilla kokemuksia... saankohan sieltä mitään... edes rahoja takasin?? :(

Ja mulle ei oo tulleet tilaamani piilarit, 180 euron arvosta tavaraa pitäis tulla. 2 viikkoa siitä kun ilmoittivat lähettäneensä.

Huolestuttaa siis siksi, et oon melko varma, et se lasku löytää kuitenkin tiensä meille (onneksi en sentään oo maksanut niitä etukäteen). :| Mitäköhän tästä vielä seuraa, tappeluako. :|

Mulle kävi juuri niin yhden tilauksen kanssa (ei lelunetti) että laitoin sähköpostia sen perään ja kyslein missä viipyy. Soittivat ja sanoivat päivämääriäkin miten se oli laitettu minulle, mutta se palautui lopulta koska ei oltu haettu postista. Minä en vain koskaan saanut pakettikorttia.

No minä oon jo kysellyt postistakin, mutta se on maksikirje, eli siis ei lähetyskoodia, ja tämä posti on asiamiesposti ruokakaupan yhteydessä, niin ei varmaan oo kovin perusteellista 30 sekunnissa katsoa ruokakaupan asiakkaiden välissä, olisko siellä "sen näköistä" pakettia. :|

Joo minä maksoin etukäteen, että tiiä sitten miten käy.. saanko rahoja takas tai saanko tilaamani tavaran.... =( Ihme toimintaa! Luulin, että on ihan luotettava kauppa kyseessä....

Meillä on kyllä useampikin postilähetys viime aikoina ollut kadoksissa pidemmän aikaa, että ei se välttämättä siinä lelunetissä oo vika. Ihan pepusta toi Postin toiminta nykyään. |O

Vaik tietty toi on kanssa kyllä tosi outoa, ettei ne vastaa yhteydenottoihin. :/

tilasin viime viikolla amerikasta ja ajattelin vaan kokeilla miten systeemi toimii. eilen oli postinjakaja jättänyt meidän oven taakse paketin, kun ei mahtunut luukusta sisään! ei edes soittanut ovikelloa, vaikka kotona olin. paketti oli kärsinyt, mutta tuote sisällä kunnossa. :) Toivottavasti sun paketti löytyy!

No niin on näköjään saanu ja löytyhän tuolta muitakin arvosteluja kyseisestä kaupasta googlettamalla.. ois varmaan tointana ennen tilausta ottaa selvää tosta kaupasta... :/ ens kerralla jos olis sit viisaampi!

Yhteistyössä