kukaan tilannut amazon.co.uk?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
onnistuuko tílaus suomeen? ja miten menee koot noissa vaatteissa, joissa koot on 8-14? siis onko vastaako tuo 8 esim. xs/s/36 vai mitenhän sitä voisi osata tilata oikean koo? Tää kuulostaa nyt tosi tyhmältä, mut jos joku tietäis... en löytäny sivuilta kokotaulukkoo

Olen tilannut monet kerrat, toimittavat vaihtelevasti eri tuoteryhmiä Suomeen. Jos toimittaja on joku muu firma, ei vaatteita useinkaan toimiteta Suomeen. Voi siis olla Amazonin välittämä, mutta varsinainen myyjä on joku muu firma tai yksityinen myyjä.

olen ensi kertaa tilaamassa ulkomailta, ja hiukan mietityttää... onko tuo ihan luotettava, ja millaiset toimitusajat? jostain luin, että olis ihan nopea, mutta sekin on suhteellista...

[QUOTE="vieras";26820619]Olen tilannut monet kerrat, toimittavat vaihtelevasti eri tuoteryhmiä Suomeen. Jos toimittaja on joku muu firma, ei vaatteita useinkaan toimiteta Suomeen. Voi siis olla Amazonin välittämä, mutta varsinainen myyjä on joku muu firma tai yksityinen myyjä.[/QUOTE]

selviikö tuo toimitetaanko suomeen sitten missä vaiheessa, siinä ku teet tilausta vai? nii ja millaiset postikulut tuolta tulee?

No on todellakin luotettava, oletko sä ikinä kuullut amazonista? Yks maailman suurimmista firmoista. Sitä en tosin tiedä jos olet ostamassa jonkun toisen tuotteita amazonin välittämänä.

Ja olen siis minäkin tilannut, mutta kirjoja ja dvd:itä, tuli parissa päivässä eli on nopeat toimitusajat ja ne löytyy sieltä sivuilta sitten kun sitä tilausta teet.

[QUOTE="mie";26820645]selviikö tuo toimitetaanko suomeen sitten missä vaiheessa, siinä ku teet tilausta vai? nii ja millaiset postikulut tuolta tulee?[/QUOTE]

Vaihtelee tosi paljon, kyllä se viimeistään siinä tilauksen vahvistamisen hetkellä ilmenee, jos ei toimiteta Suomeen, eikä siinä mitään kuluja tule, jos tilaaminen ei onnistu. Postikulut vaihtelevat myös paljon, joskus tilasin jonkun paistinlastan, olin huolimaton enkä katsonut postikuluja, lasta maksoi 5 puntaa ja kulut olivat 12 puntaa:) Tulin tarkemmaksi sen jälkeen.

Olen tilannut useamman kerran kyseisestä verkkokaupasta, ja nimenomaan brittien versiosta. Laitan aina tilatessani yhdeksi ehdoksi "super saver delivery", jolla samalta myyjältä ostetut tuotteet toimitetaan ilman postimaksua, minimiostos yhteensä 25£. Muutoin postimaksut voivat olla kertaluenteisia tai perusmaksu + kilohinta tmv. Super Saver Deliveryssa pitää siis olla sama myyjä, tai sitten myyjä + amazon itse. Hankala selittää, kurkkaa ehdot :) Yleensä olen vähän varauksellinen noiden "ei-tuttujen" myyjien kanssa ja katselen tilaajakokemuksia lävitte. Amazoniin luotan, ja jos se on myyjänä tai toimittajana niin uskallan ostaa.

Maksu luottokortilla ja toimitus noin viikossa. Saat koodin, jolla voit seurata lähetystä, mutta täytyy sanoa, että vähän hankalaa on välillä ollut. Paketti kulkee briteistä alankomaiden kautta tanskaan, josta ruotsin kautta suomeen. Olen siis etsiskellyt pakettia mm. ruotsin postin sivuilta, hyvällä menestyksellä ja siten tietäen, että tavara on matkalla.

Suosittelen silti lämpimästi :)

[QUOTE="vieras";26820656]No on todellakin luotettava, oletko sä ikinä kuullut amazonista? Yks maailman suurimmista firmoista. Sitä en tosin tiedä jos olet ostamassa jonkun toisen tuotteita amazonin välittämänä.[/QUOTE]

tytär haluaa muutaman paidan, mistä mä sen tiedän, onko ne jonkun toisen tuotteita?? nyt taitaa mennä niin vaikeeksi, että jää ehkä tilaus tekemättä..

No siellä sivulla kyllä lukee onko toimittaja Amazon vai joku muu. Koskaan ei oo multa jääneet Amazonilta tilatut tavarat saamatta, oli toimittaja kuka tahansa.

Koot menee niin, että 14 = 42, 12 = 40, 10 = 38 ja 8 = 36.

Yhteistyössä