Kukahan artisti seuraavaksi kupsahtaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tällä palstalla ei kannata kertoa elämästään mitään ettei jodu likaämpärin virkaan. Rummo-jankkaaja on haukkunut minut viesteissään alimpaan hornaan. Hän tietää varsin hyvin ettei yksikään saastainen väitteensä pidä paikkaansa.
kaikki sun mielipuolisia väitteitäsi ja juttujas seuranneet kyllä tietää että syytät jotain toista sellaisista jutuista joihin itse toistuvasti olet alentunut

sietäisit hävetä muttet sellaiseen ikinä pysty luonteenlaatus takia

Ihan vapaasti voit arvella. Tosin ei tule mieleen ensimmäistäkään näyttelijää, jonka fysiikan haluaisin. Clint Eastwoodin luonteessa on kyllä hienoja piirteitä, mutta hän saattaa ikävä kyllä olla seuraaava "kupsahtanut".

Niin, eipä itsellänikään tule mieleen ensimmäistä näyttelijää, jonka fysiikan haluaisin tai olisin sellaisesta haaveillut. Toki joskus teininä ihailin joitakin, mutta en silloinkaan varmaan fysiikan takia. Mutta se oli silloin se. Oma kroppa on se, mikä on ja siinä on elettävä.

Ikävä kyllä, me kaikki "kupsahdamme". Tai en mä nyt tiedä, onko se niin ikävääkään, vaan se on vaan tosiasia, että niin kuin on elämää, on myös kuolemaa. Yritetään sillä välin elää tässä hetkessä, sillä koskaan ei tiedä, mitä seuraavassa tapahtuu.

Kivaa päivää sulle!

Toinen palstariesa Rummis on myös aina kimpussani, mutta annan hänelle samalla mitalla takaisin. Radiossa on parhaillaan Maarit Tastulan podcast vieraana oikeuslääkäri Helena Ranta.
Yllätyin, kun hän kertoi olevansa ateisti. Mukava kuunnella kahden varttuneen ja viisaan naisen keskustelua vaikeista aiheista.

Viisaat ja varttuneet naiset ovat kultaa! Helena on tehnyt rankkaa työtä sotien keskellä. Maaritista olen aina pitänyt.

Radiossa on parhaillaan Maarit Tastulan podcast vieraana oikeuslääkäri Helena Ranta.
Yllätyin, kun hän kertoi olevansa ateisti. Mukava kuunnella kahden varttuneen ja viisaan naisen keskustelua vaikeista aiheista.
Mikä ihme siinä voi yllättää? Lääkärit älykkäinä ihmisinä varsinkin tietävät ja tunnustavat sukulaisuutemme apinoihin.
Itse asiassa jokainen uskovainen lääkäri on suuri yllätys.

Ja tavallaan petturikin kun lyttää suuren osan koulutuksestaan maan rakoon uskomalla mahdottomaan! Luomiseen 🙄

”Ihmisen ja simpanssin DNA on hämmästyttävän samankaltaista, noin 98–99 % identtistä, mutta ero piilee pienissäkin muutoksissa geeneissä, geenien säätelyssä ja kromosomien rakenteessa (ihmisellä 46 kromosomia, simpanssilla 48), jotka aiheuttavat suuria eroja ulkonäössä, aivojen toiminnassa ja muissa ominaisuuksissa, kuten geenien aktiivisuudessa ja proteiinien tuotannossa, vaikka perusrakennusaineet ovat samat.
DNA:n samankaltaisuus:

Ihmisen ja simpanssin DNA on lähes identtistä, vain 1–2 % eroa.
Tämä pieni prosenttiero koodaa kuitenkin valtavia eroja lajien välillä.”

Yhteistyössä