Kukahan rikas kirjailija juotti ja kuskasi minua ja kaveriani eilen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja måi;22698236:
Mammat vissiin kateellisia kun pitää lynkata ap heti. Olipa vaarallista olla baarissa, taksissa ja jonossa :O

Niin ja sen lisäksi onpa hyväksikäyttöä antaa toisen tarjota. Olisikohan pitänyt sulloa rahat väkisin tyypin taskuun? Kun useamman kerran tarjouduimme kaverimme kanssa maksamaan juomista ja kyydistä.

Enkä kyllä tosiaan ymmärrä mitä kamalan vaarallista teimme, tai mitä tuossa olisi voinut tapahtua. Emmehän olleet kenenkään viraan hlön autossa vaan taksissa, ja ilmoitimme kuskille itse osoitteemme kun meidät heitettiin kotiin. Lisäksi emme edes olleet missään kaatokännissä.

Kaikki vastanneet eivät edes vastanneet siihen mitä kysyin, eli kukahan tuo olisi voinut olla. Mutta ei yllätä, täällä saa usein paskat niskaansa, kysyi mitä kysyi.

Kiitos asiallisille vastaajille ja anteeksi että olen olemassa.:-/

Ihan juntteja te tuomitsevat vastaajat. Misät pahaa tuossa oli? Itse olisin iloinen jos joku rikas hlö viihdyttäisi minua ja kaveriani tuolla tavalla illan, ja kuskaisi vielä taksilla kotiin.

Ihme moralisointia! Huvittaa muuten, paitsi nuo raiskauspuheet ja niistä syyllistämiset suututtaa. Ei oo ihme, että tässä maassa lainsäädäntö on mitä on, kun naisten asenteetkin on tällaiset.

Ihme moralisointia! Huvittaa muuten, paitsi nuo raiskauspuheet ja niistä syyllistämiset suututtaa. Ei oo ihme, että tässä maassa lainsäädäntö on mitä on, kun naisten asenteetkin on tällaiset.

Ihmetyttää missähän tilanteessa tuossa olisi raiskaus voinut sattua, kun kenenkään kotiin tai autoon ei menty. Eiköhän suurempi riski tulla raiskatuksi ole vaikka jos vaikka kävelee yksin yöllä kotiin pimeää metsätietä tms., tai laskee tuntemattoman miehen kotiinsa.

Hannu-Pekka Björkman sai juuri valtionpalkinnon, yli 30 000e. Jos se oli vähän radalla juhlimassa sitä ja näyttelemisen lisäksi vielä kirjoittaakin.

No oikeasti, kaupunki voisi auttaa vähän. Eli missä päin Suomea liikuitte?

[QUOTE="vieras";22698753]Hannu-Pekka Björkman sai juuri valtionpalkinnon, yli 30 000e. Jos se oli vähän radalla juhlimassa sitä ja näyttelemisen lisäksi vielä kirjoittaakin.

No oikeasti, kaupunki voisi auttaa vähän. Eli missä päin Suomea liikuitte?[/QUOTE]

Minä olisin halunnut olla sen kanssa juhlimassa. Paitsi vähän ois vaivannut, kun se on sen Minna Haapkylän kanssa naimisissa (jos oikein muistan).

[QUOTE="vieras";22698753]Hannu-Pekka Björkman sai juuri valtionpalkinnon, yli 30 000e. Jos se oli vähän radalla juhlimassa sitä ja näyttelemisen lisäksi vielä kirjoittaakin.

No oikeasti, kaupunki voisi auttaa vähän. Eli missä päin Suomea liikuitte?[/QUOTE]

Helsingissä.

Yhteistyössä