Y
Ylläri
Vieras
Hei kaikki ellit! Täällä istuksii yksi erittäin hämmästynyt ja pöllämystynyt elli. Olen 32-vuotias ja yritimme aviomieheni kanssa lasta about pari vuotta. Sitä ei vaan kuulunu eikä näkynyt. Orientoin itseni ajattelemaan että me ehkä olemme lopun ikäämme lapsettomia ja yritin heittää koko asian mielestäni. Ajattelin että mitä vähemmän asiaa ajattelee sitä reippaammin jaksaa elää. Ehkäisyä emme kuitenkaan ole käyttäneet. Aloin suunnitella elämää ilman lasta ja lähdin tänä syksynä opiskelemaan uutta ammattia. Hups heijaa, mua on kuvottanut jo kolmisen viikkoa ja odottelin aikani menkkoja joita ei kuulunut. Lopetin päivien merkkaamisen kalenteriin aikapäiviä sitten, joten mulla ei ole edes tarkkaa tietoa milloin viimeiset olivat... Mies patisti eilen tekemään raskaustestin, ja sinne ilmestyi kaksi viivaa. Täällä nyt istun koulussa ja ihmettelen elämää. Pelottaa ja jännittää ja kaikkea mahdollista. En ihan oikeasti osaa suhtautua asiaan oikein mitenkään. Kerroin tämän siksi, että älkää ellit heittäkö kirvestä kaivoon jos heti ei nappaa... toivoa on! Jotkut tulevat heti raskaaksi, joillakin siihen menee pitempi aika. En tiedä mitä minun pitäisi tuntea...järkyttynyt lähinnä olen, että se tapahtui sittenkin. Onkohan minusta edes äidiksi...?