Kukas kävi vauvan palstalla kun tämä oli kiinni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
:wave:

Tylsän näköinen ja väritön palsta tähän verrattuna. Sitten kun vastasi ketjuun, oli joku laskutoimitus ennen kun pysty lähettämään.
Aluksi tuntui oudolta mutta kyllä siihen tottui.
Tänne ne sellaista välttämättä haluaisi.

Mie kävin kans katsomassa,tosiaan tylsä ja väritön palsta,ei edes hymiöitä.
En tykänny enkä viihtynyt vauvapalstalla.Vastaanotto vauvapalstalla oli aika tylyä. : /
Mielummin palstailen täällä.:)

Mä ennen palstailin Vauvalla ja olin ihmeissäni siirryttyäni tänne kun ihmiset manasi että täällä on niin tylyä porukkaa. Vauvan jälkeen täällä porukka tuntui enkeleiltä ja sain aina vastauksen kysymykseen kuin kysymykseen :heart:

Mä! Ihan tyhmä oli..tylsän näköinen ja oloinen, jutut ei liikkunut tarpeeksi nopeesti mun makuun ja kaikkee muutakin tyhmää!
Ollaan me sitten niin vaan parempia täällä, av-mammat ei oo mitään ;)

Minä, en viihtynyt.

Ja huomasin ihan käytännössä että siellä on oikeesti tylympää porukkaa. Laitoin saman aloituksen molemmille palstoille, ja Vauvalta tuli paljon tylympää kommenttia.

Luulen että koska siellä ei juuri kukaan ole rekisteröitynyt niinkuin täällä, niin siksi siellä on enemmän tylyä meininkiä kuin täällä . Harvemmin mustat viitsii kamalan inhottavia olla.

En käynyt. Kävin muutaman kerran täällä kärkkymässä, että jokos sivut aukeaisi :D meinas jo vierotusoireet iskeä päälle..

En tykkää vauvasta nimenomaan värittömyyden ymv. takia ja aika kuolleen oloinen palsta muutenkin..

Kävin ja opin sieltä sen, ettei ujoja lapsia tarvitse kutsua lasten syntymäpäiville ja ottaa heitä huomioon. He kun ovat niin tylsiä ja se on heidän oma syynsä -mitäs ovat ujoja!

Yhteistyössä