kukas tietää saako migreeniin estolääkitystä raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu86

Vieras
Pääsin sitten kehumasta että raskaana ollessa mulla häviää migreeni. Ei olis pitäny kehua, eilen oli taas niin hirveä migreeni aamulla että oksat pois. Oksensin 6 kertaa ennen kuin sain unen päästä kiinni. Silmistä hävis näkö ja särki niiiin p*rkeleesti.
Tuo oksentaminen vie voimat kokonaan ja mahaan sattuu ihan älyttömästi, varsinkin kun on raskaana. Koko päivän oli ihmeellinen olo päässä, vaikka särky hävisi kun sain nukuttua muutaman tunnin.

Noniin, eli onko kellään estolääkitystä migreeniin raskaana ollessa? Tahtoisin sen muutenkin, koska silloin kun mulla tuo migreeni on niin en pysty yhtään lasta katsoo. Pitäis vain saada nukuttua kun lääkkeet ei tehoo :(

no voi kukkanen |O
Estolääkitys on kuitenkin olemassa (sen tiedän) mutta raskaana oleville sitten ei välttämättä taida olla. Täytyy huomen kysästä ku varasin juuri neuvolan lääkärille ajan jatkuvasta nenäverenvuodosta ja huimauksesta

asia kiinnostaa minuakin. edellinen raskaus laukas mikreenin ja nyt minulla siihen jatkuva estolääkitys, ilman en tule toimeen.. tietää sairaala reissua kun migreeni ei lopu millään.... mutta nyt suunnitellan perheen lisäystä.... joudunko lopettamaan lääkityksen vai olisko jotain mitä vois syödä raskauden aikana.....

mä luin just googlesta että joku estolääkitys käy, mutta en oikein saanut selvää merkistä :( Kysäsen huomenna, koska mä sellaisen tosissani haluan. ennen raskautta saattoi olla 2 kertaa viikossa migreeni ja se tosiaan vie voimat.

Yhteistyössä