Kukkien ostaaminen on rahojen tuhlaamista:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Näin sanoi äitini tänään.

Meillä miehen kanssa on tänään 12v hääpäivä. Mies tuli aamulla työstä ja toi kolme isoa vaaleanpunaista ruusua.
Päivällä äiti kävi kahvilla ja ihmetteli mistä hyvästä sain kukkia. Sanoin hänelle, että tänään on 12v hääpäivä meillä. Siihen se vaan sanoi, kukkien ostaaminen on rahojen tuhlaamista.

Jäi paha maku suussa. Mutta en antannut tällä mielepiteellä pilata päivän.

No se on äitisi mielipide. Joku pitää kukkien ostamista tuhlaamisena, joku taas jotain muuta. Mä rakastan kukkasia, ja tuhlaan niihin etenkin näin keväällä aikas paljokin rahaa. Sen sijaan mun mielestä esimerkiks tupakan osto on täyttä tuhlaamista.

Nauti sä kukkaistas, ja hyvää hääpäivää (tai iltaa pikemminkin)! :D

Minä ostan aina itselleni kukkia jouluksi, pääsiäiseksi, juhlan kunniaksi, kevään kunniaksi, syksyn piristykseksi. Ihanaa! Kukat piristää ja kaunistaa kotia niin, ettei mikään. On niin paljon turhempia asioita, mihin rahoja voi laittaa.
Ja, äitis on kateellinen, ole onnellinen kivasta miehestäsi ja sanoisin myös sinuna äidillesi, että ei ollut kiva kommentti.

Alkuperäinen kirjoittaja Nana:
Minä ostan aina itselleni kukkia jouluksi, pääsiäiseksi, juhlan kunniaksi, kevään kunniaksi, syksyn piristykseksi. Ihanaa! Kukat piristää ja kaunistaa kotia niin, ettei mikään. On niin paljon turhempia asioita, mihin rahoja voi laittaa.
Ja, äitis on kateellinen, ole onnellinen kivasta miehestäsi ja sanoisin myös sinuna äidillesi, että ei ollut kiva kommentti.

Ja vielä lisäksi, että siivouspäivän kunniaksi! Ihanaa kun kotona on tuoreita kukkia!

Yhteistyössä