Kullankerät 2008 Heinäkuussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja abloom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Helou leidiis!

Viime yö töissä, tästä se taas alkaa :) Eli mä olen siis nykyään tuolla Tampereen Henry's Pubissa, jos joku sinne eksyy :D On kyllä mahtavat fiilikset tuosta töihinpaluusta, on se vaan niin mun juttuni.

Viihdyttämisestä meidän ei kyllä tarvitse tehdä ihan noin paljon kaikkea, kuin Elpalla :o Enkä mä kyllä varmaan jaksaiskaan :ashamed: Riippuen tietty vähän tekemisestä. Ja pakon edessä varmaan tekisin, eihän sulla Elppa oikein vaihtoehtoja oo. Harmi kun Alexilla on tuo väsy-juttu noin aikaisin :(

Veetiä ei aikanaan paljon tarvinnut viiihdyttää, poika oli paljon mielummin omissa puuhissaan ihan itekseen. Ja sitten kun olin viimesilläni Venlasta raskaana, ei musta juuri ollut kuin kirjoja lukemaan. Venlan syntymän jälkeen ei Veetiä ole vieläkään tarvinnut viihdyttää, sen kahdenkeskisen ajan mä käytin yleensä pojan hellimiseen, ettei sitten tuu sitä mustasukkaisuutta. Venlan kasvettua lapsilla on ollut seuraa toisistaan, että kyllä mä välillä kiittelen, että tulin niin nopeasti uudestaan raskaaksi.
En sitten tiedä, mikä olisi tilanne, jos meillä olisi vain Veeti. Poika kyllä on paljon rauhallisempi kuin Venla, ja viihtyy omissa oloissaan. Nykyään se ei oo niin helposti mahdollista, kun pikkusisko seuraa perässä 24/7 :D

Jee, vajaa kuukausi enää, niin me lähdetään Pariisiin!! Meen tuhlaan kaikki rahani sinne outlet-kylään :ashamed: Saas nähdä kuinka paljon ukko joutuu mua toppuutteleen ton shoppailun suhteen, viimeks Berliinissä mulla ei ollu minkäänlaista suhteellisuuden- eikä todellisuudentajua...

Tähän loppuun vähän avautumista. Tää on tosi pikkumaista ja turhaa, mut voi kerpele kuinka mua syö. Meidän olis tarkotus mennä naimisiin ens vuoden elokuussa, ja eilen sain tietää, että mun tuttava on menossa myös ens kesänä. Niiden perheessä on poika, joka täyttää kohta vuoden. Koko perhe on pelkkää kulissia (vaikka se poika on kyllä tosi sulonen ja ihana). Ja muutenkin tää mun tuttava on olevinaan jotain Tampereen kermaporukkaa. Tottakai ihmiset saa mennä naimisiin sillon kun haluavat, mutta onko tän kyseisen naisen PAKKO mennä just samana kesänä kun me? Me oltiin joskus samoissa porukoissa, ja tiedän tän naisen ja hänen nykyisten "kermakavereidensa" arvostelleen mun miestä siitä, että se on valinnu mut. Kun mä en oo tarpeeks hyvännäkönen, enkä sitä kermaporukkaa. Joo, meitä ei tommoset kiinnosta pätkääkään, mut mua vaan syö toi hääjuttu. Loppupeleissä en oo edes varma miks.

hennuli jätä kermaperseet omaan arvoonsa ja keskikty järkkäämään mieluiset häät TEILLE :hug:

Mulla kans ois vähän valivalia; ukko oli viime viikonlopun ja taas seuraavan reissussa, ja mulla on 24/7 laps lahkeessa roikkumassa. Alkaa taas kuppi lainehtimaan, haluttais välillä itsekkin käydä jossain... mutta minkäs teet kun tää seuraava reissu on ukon vanhempien mökin remppaamista, joten mulkoilua olis odotettavissa jos alkaisin nyt vinkumaan itelle aikaa :( Mulle tulee aina ihan yhtäkkiä kauhee ahdistus :o Ja mun sisko on räjähtämäisillään ni ei voi viedä Juliaa sille hoitoon jos sattuu et tulee synnärille lähtö yön aikana :kieh:

Tais tulla galluppi vastauski tossa samalla, meillä on jatkuva sirkus/tanssishow/lorutuokio/joku muu jotta ipana ois tyytyväinen :headwall:

Kylläpä taas on pessimisti asenne...

Tulin taas piipahtaan B)

Meillä on hyvin harvahiuksinen tyttölapsi, niin ei voi mitään hiushärpäkkeitä vielä käyttää :kieh:

Mitäs tohon telkkugalluun nyt vastais, likka ei kato mitään ohjelmia hetkee kauempaa. Ite seuraan serranon perhettä, salkkareita, huippumallia, lostia, muita en nyt muista.

Elpalle :hug: :'( kyllä se vielä tärppää.

Käytiin tänään tutustumassa päiväkotiin =) ihan kiva laitoshan se oli ja tosi mukava oli se täti joka meille kertoili juttuja. Onneks ei oo mun heiniä ne aamuviemiset ainakaan näin alkuun :ashamed: vielä ois paljon hankintoja edessä, mutta ei hirveemmin rahaa :kieh: kurikset ja saappaat nyt ainakin alkuun...

Joo mutta nukkuun tarvis mennä, että jaksaa aamulla nousta ihmisten aikoihin :headwall: Suuntana ois korkeasaari :D aattelin vaivihkaa jättää ton miehen sinne lajitoveriensa joukkoon :xmas:

Viikonjatkot kaikille :wave:

Nyt kun tota omaa edellistä kirjotusta lukee, niin huomaa, että mullakin taas vaikuttaa näköjään noi alkavat menkat. Mulla on sillon mitättömiin asioihin hirvee vitutus. Varmaan parin päivän päästä ihan eri ajatukset, toivottavasti :)

Meil ei kauheesti vasiten viihdytetä, edes näin iltasin, kun on väsy. Täällä tosin on niin sirkusta aina, ettei erillistä viihdyttämistä edes tarvita :D
Mitäs muuta mun piti? Ei muista... :headwall:
Pari uutta kuvaa taas
Kun noista hiuksista oli puhetta, niin täältä löytyy toistenkin edestä

http://www.aijaa.com/v.php?i=4547948.jpg

Ja tää oli pakko napata, kun isi anto toiselle oman tuutin
http://www.aijaa.com/v.php?i=4547956.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja abloom:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Ja tää oli pakko napata, kun isi anto toiselle oman tuutin
http://www.aijaa.com/v.php?i=4547956.jpg

Ihana! :laugh: Minä en ole uskaltanut antaa omaa tuuttia kun siitä seurais vuosisadan sotku, ja siis ympäristöä meinaan, vaattet kyllä saa pestyä... :D

Tolulla lähtee... =)

Ihan aluksi Elpalle :hug: Olen tosi pahoillani, että meni kesken. :'(

Asuntomessuilla siis käytiin. Ihan kivat oli. Talot oli ainakin parempia kuin vuosiin, koska olivat yksitasoisia. Mä lähinnä katselin verhoja, mattoja ym. sisustusjuttuja. Ukko vissiin katteli enemmän niitä muita ratkaisuja. Mut olihan se aika haastavaa olla tuon pojan kanssa siellä, vaik oli mummikin mukana Rasmusta katsomassa.
Messuilta lähdettiinkin sit vkonlopuksi Sysmään, missä mun hermot ei sit enää jaksanukaan. En kyllä vähään aikaan lomaile ukon perheen kanssa taas missään :headwall: :headwall: :( Jäi sen verran paha maku suuhun koko reissusta, et sellasta.

Wiiville jaksamisia näille loppumetreille, ellei nyytti ole kuitenkin jo kainalossa näin lasketun ajan kunniaksi. =)

Telkkugalluppiin: mä en kerkiä katsoa yhtään mitään! Minkään sarjan seuraaminen tuntuu mahdottomalta ajatukselta. Mistä te revitte ajan siihen?? Oon onnellisesti pihalla kaikesta mitä telkasta tulee, enkä edes tunnista/tiedä kaikkia sarjoja, joita olette luetelleet. Mikä on Täykkärit? :o Olisko Täydelliset naiset...?

On mulla yksi intohimo. Katsellaan miehen kans Miami Viceä. Vuoden verran ollaan katseltu aina jakso silloin kun on keritty, ja nyt ollaan jo kolmannessa tuotantokaudessa menossa. Wau.

Tiktu en mäkään kerkiä mitään sarjoja katselee, tai saati jaksa niitä enää iltaisin katsella. Teho-osasto meni aina tallennuksena ja katselin niitä sit joskus JOS oli aikaa. Mä oon kiinnotunein uutisista ja siellä sääennusteesta, et tiedän sit millanen tulee seuraava päivä olemaan, kuinka pihalla voidaan pojan kanssa olla. :laugh:

Teret :wave:

Netti toimii taas =)
Täällä Justiinalla korvatulehdus ja keuhkoputkentulehdus :|
Koiravauvalla on 7tikkiä naamassa :'(
Itsellä keittää kuppi nurin ku ukolla alko kesäloma ja aaaargh, pakko tos mun jalois pyöriä iso ukko!! :kieh:
Noh, suunnitelmissa sunnuntaina särkänniemi ja eläinpuoli... saas nähä kuin käy...

Kuvia laitan kun saan ulkoisenkovalevyn tähän uuteen koneeseen kiinni B)
Ja näppäilen täältä uudelta sohvalta :D

Meille on saapunut oikein änkyrä-vänkyrä :kieh: Siis koko eilisen päivän vaan kitisi ja vikisi joka hemmetin asiasta |O Ja on ihan omituisen väsynyt, pistin jo päikkäreille vaikka ehti olla hereillä vaan 2,5h, sama juttu eilen :/ nooh kaippa tää on joku ohimenevä juttu...

Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Ihan aluksi Elpalle :hug: Olen tosi pahoillani, että meni kesken. :'(

Asuntomessuilla siis käytiin. Ihan kivat oli. Talot oli ainakin parempia kuin vuosiin, koska olivat yksitasoisia. Mä lähinnä katselin verhoja, mattoja ym. sisustusjuttuja. Ukko vissiin katteli enemmän niitä muita ratkaisuja. Mut olihan se aika haastavaa olla tuon pojan kanssa siellä, vaik oli mummikin mukana Rasmusta katsomassa.
Messuilta lähdettiinkin sit vkonlopuksi Sysmään, missä mun hermot ei sit enää jaksanukaan. En kyllä vähään aikaan lomaile ukon perheen kanssa taas missään :headwall: :headwall: :( Jäi sen verran paha maku suuhun koko reissusta, et sellasta.

Wiiville jaksamisia näille loppumetreille, ellei nyytti ole kuitenkin jo kainalossa näin lasketun ajan kunniaksi. =)

jep jep..ei oo nyyttiä kainalossa... huoh

Tänään mä oon ihan tyytyväinen, että työt alkaa parin viikon päästä :ashamed: paska mutsi, mutta ei meinaa hermot kestää tota vinku-iitaa :kieh: kait sillä on jo alkava uhmaikä |O

Ja perään ISOT hehkutukset :attn: me saadaan meijän vessa käyttöön HUOMENNA :D jeeee, ei menny ku 3 viikkoa.

mutta nyt nukkumaan....

Hei vaan kaikille!

Meillä nettipimento jatkuu, piti viedä kone huoltoon. Nyt meillä on joku anopin miniläppäri, mut tää on vielä minimpi kuin ne Acerin miniläppikset :o ja tää on muutenkin ihan paska, joten kirjottelen sit kun saan oman koneeni takas....

wiiville tsemppiä!! Kyllä se sieltä vielä tulee, vaikka toi odottaminen on varmaan hirveen raskasta ja ärsyttävää :hug:

Hyvää viikkoa kaikille!! :flower:

Juu eihän tonne mahaan oo koskaan kukaan jääny, ois vaan toivonu et pian tulis kun pitäis päästä lähtee tykkimäelle, kirppikselle myymään ja paaaljon muuta..

kuvittelin että tää ainaki syntyy ajoissa kun tuli jo puolesta välistä asti kipeitä suppareita jne. mut täällä ollaan niinku edellisistäki.. esikko synty 41+1 ja nenni 41+4 ni tää on sit 42+0 ja käynnistys :kieh:

nyt siis viikkoja 40+4

huomenta vaan...ja täällä poksuu...puoliväli, uskomatonta...
Ja ylihuomenna on klo9 on rak.ultra, ja joudun meneen sinne yksin...mies yksin töissä joten ei kerkee tällä kertaa mukaan, nyyh. Ja tää on vika kerta. Tai siis on mulla äippäpolilla tarkistus rv32...jospa mies sillo pääsis mukaan, ku sillo aina ultraavaat ku sinne meen.

Tilasin tuossa eilen tuplarattaat netin kautte UK:sta...hintaa tulee 550?, mutta ovat hemmetin hyvät ja phils&teds vaunut olis maksanu ainakin 850?, eli pieni säästö.
tässä linkki, minkämoiset tilasin
http://www.youtube.com/watch?v=ER-7BEw-AfU

Täällä kaikki muuten hyvin, paitsi krapula olo jatkuu, menee kummasti aalloissa, joskus enemmän joskus vähemmän...
Ja muutto vaan lähestyy, Emma menee ens viikolla hoitoon 11pvää/kk eli silloin kerkeen pakkaileen ja nukkuun...väsy ku on. Tuo väsymys on näköjään tuota alkuraskaus väsymystä, neukkatäti sanoi että se voi tulla just näinkin myöhään.

niin juu, Emma jo kävelee,,,siis eipä oikeestaan konti ollenkaan...Emman paras puuha onki kävely, kävelee edestakas ympäri kämppää koko ajan... :D

Yhteistyössä