"Kuluttajien luottamus Suomen talouteen ennennäkemättömän heikkoa" - kiitos Sanna tästäkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaalit löhestyvät ja voit äänestää itsellesi paremman hallituksen.
Toimittaja Eeva Lehtimäki päivitteli miksi Sannalla ei ole elämässään tulevaisuudensuunnitelmaa.
Ehkä Sanna on lukenut vuosia juttujani.
Vertaisryhmässä opin 10 askeleen ohjelman ja olen sen mukaan jo yli 20 vuotta elänyt päivän kerrallaan. Kyllä elämä kantaa ja tarjoaa ajallaan uusia mahdollisuuksia.
Ihmisten vain pitää oppia elämään suu säkkiä myöten. Niin olen elänyt koko ikäni.
Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
Ei viisas ihminen kerro kuin harvoille ja valituille tulevaisuudensuunnitelmistaan.
Pilvilinnoja voi rakennella, mutta elämää pitää katsoa inhorealistisesti.
Aloita ap. huominen päivä uusin sävelin. Lopeta Sannan nälviminen ja kohdista kritiikkisi itseesi. Mieti mitä voisit korjata elämässäsi ja asenteissasi.

Ei Suomessa voi äänestää hallitusra, vaan puolueiden ehdokkaita eduskuntaan. Hallituksessa ei tarvitse olla yhtään kansanedustajaa, vaan he voivat olla täysin politiikan ulkopuolelta.

Vaalit löhestyvät ja voit äänestää itsellesi paremman hallituksen.
Toimittaja Eeva Lehtimäki päivitteli miksi Sannalla ei ole elämässään tulevaisuudensuunnitelmaa.
Ehkä Sanna on lukenut vuosia juttujani.
Vertaisryhmässä opin 10 askeleen ohjelman ja olen sen mukaan jo yli 20 vuotta elänyt päivän kerrallaan. Kyllä elämä kantaa ja tarjoaa ajallaan uusia mahdollisuuksia.
Ihmisten vain pitää oppia elämään suu säkkiä myöten. Niin olen elänyt koko ikäni.
Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
Ei viisas ihminen kerro kuin harvoille ja valituille tulevaisuudensuunnitelmistaan.
Pilvilinnoja voi rakennella, mutta elämää pitää katsoa inhorealistisesti.
Aloita ap. huominen päivä uusin sävelin. Lopeta Sannan nälviminen ja kohdista kritiikkisi itseesi. Mieti mitä voisit korjata elämässäsi ja asenteissasi.

Yhteistyössä