Minkä ikäisiä harrastajia ootte suurin piirtein, olen miettinyt, että onko täällä paljon 26-28 jotka hurahtanut lateksiin

[/QUOTEMinulla kiinnostus lateksiasuihin heräsi teini-ikäisenä, mutta ensimmäinen lateksiasu tuli hankittua vasta 35 vuotiaana, niin kauan meni, että rohkeus riitti hankkimaan lateksipuvun. Osaltaan siihen kyllä vaikutti lateksipukujen kalleus, kun ensisijainen kiinnostuksen kohde oli kokonaan vartalon peittävä lateksi catsuit.
Parikymmentä vuotta on jo tullut harrastettua lateksiseksipukuja pääasiassa lateksi catsuitteja, näin varmaan tulee jatkossakin olemaan, todennäköisesti niin kauan kuin seksuaalinen aktiivisuus säilyy.
Näin jälkikäteen on kyllä helppo sanoa se kulunut klise, että olisi pitänyt hankkija paljon aikasemmin jo kakskymppisenä. Oletan kiinnostuksen yleensä heräävän lateksiasuihin pian seksuaalisen heräämisen jälkeen nuorena aikuisena. Tämä on kylläkin vain minun oma olettamus. Näin kyllä tapahtui minun kohdalla.
Ps. Toivottavasti joku tällähetkellä 26-28 vuotias myös vastaa kysymykseesi ja kommentoi aihetta enemmänki.