V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
1. Musta1. Musta
2. Musta/ Punanen
3. Musta/Keltainen
4. Lila/Violetti
Omalta kohdalta voin sanoa että kokemus oli aluksi hämmentävä. Tarina on pitkä mutta eräänä aamuna pukeuduin päästä varpaisiin asti tiukkaan kumiin ystävättäreni avustuksella. Eka vilkaisu peiliin oli hyvin psyykkinen kokemus.. Koko päivä meni kumeissa. Seuraavana päivänä oli hiukan sellanen ”kumikrapula”! -Ei ihan mun juttu” ajatuksia pyöri päässä viikon…. Toinen viikko kului ja perjantaina töissä ajatus muuttui.. josko tänään kävis kahvit juomassa ystävätteren luona. Noo! Ilta tuli ja kaffe vaihtu viinilasiin ja tunnin kuluttaua olin taas tiukassa kumissa ja kaiken päälle vielä lukittuna siihen pukuun! Joten kokeilu oli aluksi jännittävä ja hiukan ”pelottava” mutta kumminkin hyvin antava! Joten rohkaisen hankimaan asun jos vähänkin kiinnostaa. Pienin askelin tutustuu ja malttia pukemiseen. 20 vuotta nyt harrastanut kumia ja päivääkään en vaihtaisi. Kumiin pukeutuminen stressaavan työpäivän jälkeen on hyvin rentouttavaa!Ons täällä ketään joka on pettynyt ennakko-odotuksista kokeillessaan esimmäisen kerran kumiasua ja miksi pettyi? Vai onko kokeilu aina johtanut kumiasu harrastukseen?
Mietityttää josko kokeilis ensimmäisen kerran jotain kumiasua, kiinnostais "pikkusen" hankkia sellainen ja kokeilla.
Äh, lätkäottelu pilaa latexlauantain!☹Nyt sonnustaudutaan tiukkaan kumiin iltayöksi.![]()
Osuvasti sanottu. Kumiasuun pukeutumisen kynnys on nahdäkseni aika korkea, joten tässä vaiheessa tuumailijat karsiutuu pois. Hän joka pukeutuu ensimmäisen kerran kumiasuun tulee todennäköisesti pukeutumaan kumiin jatkossakin, vaikka ensimmäisillä kerroilla tuntuu oudolta. Juuri näin kävi minulle. Kumiasu alkaa lähes ensimmäisestä käyttökerrasta alkaen ihmeellisesti vetää puoleensa ja sen jälkeen on pakko päästä vähintään kerran viikossa kumi catsuitiin.Omalta kohdalta voin sanoa että kokemus oli aluksi hämmentävä. Tarina on pitkä mutta eräänä aamuna pukeuduin päästä varpaisiin asti tiukkaan kumiin ystävättäreni avustuksella. Eka vilkaisu peiliin oli hyvin psyykkinen kokemus.. Koko päivä meni kumeissa. Seuraavana päivänä oli hiukan sellanen ”kumikrapula”! -Ei ihan mun juttu” ajatuksia pyöri päässä viikon…. Toinen viikko kului ja perjantaina töissä ajatus muuttui.. josko tänään kävis kahvit juomassa ystävätteren luona. Noo! Ilta tuli ja kaffe vaihtu viinilasiin ja tunnin kuluttaua olin taas tiukassa kumissa ja kaiken päälle vielä lukittuna siihen pukuun! Joten kokeilu oli aluksi jännittävä ja hiukan ”pelottava” mutta kumminkin hyvin antava! Joten rohkaisen hankimaan asun jos vähänkin kiinnostaa. Pienin askelin tutustuu ja malttia pukemiseen. 20 vuotta nyt harrastanut kumia ja päivääkään en vaihtaisi. Kumiin pukeutuminen stressaavan työpäivän jälkeen on hyvin rentouttavaa!![]()