kumma kummi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja julia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

julia

Vieras
meidän tytön kummi on aika merkillinen tapaus.Kun tyttö oli alle 2v,kummi kyläili meillä aina parin kuukausden välein.!v lahjaksi sai hopeisen lusikan ja kummi sanoi ostavansa joka vuosi hänelle synttärilahjaksi uuden(saa sitten setin niitä).Toissa joulun aikaan hän oli meillä kylässä ja hän arvosteli meillä kaikkea(kun ei ollut käsisaippuaa vessassa ja sitä kun meillä oli vielä joulukuusi,tuolloin oli uudenvuoden aatto).Hämmennyin siitä ja olin loppuillan aika vaisu.Seuraavan kerran tuli meille elokuussa ja halusi,että annan lahjalusikan takaisin lainaan,jotta osaa ostaa samanlaisen 3v lahjaksi.Eipä kummi tullut ollenkaan tytön synttäreille,eikä mitään lahjaakaan saanut,korttiakaan ei tullut.

huhhuhuh. noihin asioihin ei välttämättä voi itte kauheesti vaikuttaa. Paha mieli tulee lapsen puolesta sen tiedän kun meillä sama tilanne juuri. KOitetaan kuitenkin ettei puhuta lapsen aikana pahaa kenestäkään.

Kummalliselta kuulostaa. Olisit sivistänyt kummia ja maininnut, että joulukoristeet ja kuuset on ollut tapana ottaa pois vasta loppiaisena. Tuo 3-vuotiaan syntymäpäiväyllätys kuulosti todella inhottavasti tehdyltä kummilta! Pieni kun osasi jo odottaakin kummia paikalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Tiedätkö muuten, onko hän kunnossa?

no soitti tässä yks päivä ja sanoi että voisi "jossain vaiheessa"viedä tytön korkeasaareen.Ei huoli mua mukaan.En tiedä miten tyttö suhtautuu kun viimeksi nähnyt kummiaan elokuussa.Ei muista edes häntä enää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Tiedätkö muuten, onko hän kunnossa?

no soitti tässä yks päivä ja sanoi että voisi "jossain vaiheessa"viedä tytön korkeasaareen.Ei huoli mua mukaan.En tiedä miten tyttö suhtautuu kun viimeksi nähnyt kummiaan elokuussa.Ei muista edes häntä enää.

Minulla on reilu 3-vuotias tyttö, enkä päästäisi häntä hänelle käytännössä ventovieraan ihmisen mukaan, vaikka tämä ihminen olisi tytön kummi.
Pyydä heidät vaikkapa teille ensin kylään, jos sinä, äitisi tai miehesi ei mukaan saa mennä. Luulisi naisen ymmärtävän?

lämpimikseen vaan tuosta korkeasaaresta puhui tavallaan anteeksipyyntönä synttäreitten "unohtamisesta".Meidän piti sinne viime vuonnakin mennä.Onneksi meillä on pojalla huippu hyvä kummi,joka ottaa tytönkin retkille mukaan :)

Ikävä todeta, mutta tervetuloa kerhoon! Meillä kans esikoisen kummi tälläinen kumma nykyään, ennen oltiin bestikset, mutta kun muutettiin toiseen kaupunkiin (jossa hänen vanhempansakin asuvat) niin, jopa alkoi kummius unohtua. Eka harveni käynnit, sit soitot ja nykyään hyvä jos kerkee synttäreille... Eikä mekään enää tarjouduta kylään heille, kun aina oli niin kiire, ettei tavata kerennyt kuin nopsaan kummin mennessä töihin tms. Sit aian puhuu lämpimiksen, et kun loma alkaa ja kun sitä ja kun tätä... :( Luovutettu on!