Kummaa outoilua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä tekisit?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä tekisit?

Vieras
Laitan kysymyksen tänne kun täällä on eniten trafiikkia ja toivon jos voisitte neuvoa ennen kuin alan möhliä..?
Kaukosuhde menossa jo yli vuoden,( voiko tätä enää edes mikskään kaukosuhteeksi sanoa..? Kävin viimeksi miehen luona vuosi sitten, ja nyt mies kysy jos tulisin taas miehen luokse.mutta...
Hyvät Ellit, lähtisitö jouluksi miehen luokse,vaikka mies on tehnyt sinulle viimevuonna katoamistempun?
Viime vuonna miehen piti tulla jouluna luokseni ,laitoin kämppäni kuntoon kaiket vielä kodikkaammaksi mitä jo oli,sukulaiset ja ystävätkin oli innoissaan saada tavata tämän kivan tyypin jne jne mutta, 4 päivää ennen miehen tuloa,yht'äkkiä miehestä ei kuulunut enää mitään sitten.lähetin viestejä soitin sen kännykkään muttei se vastanut edes puhelimeen.
Kesti kuukauden kun se taas otti minuun yhteyttä,sain kuulla jotakin epäselviä selityksiä.
Vaikka olin lähettänyt sille silloin monta textareita kun oikeasti olin kamalan huolissani ja ihmettelin ehkä sille oli tapahtunut jotakin kun mitään ei kuulunut?
Mies selitti myös että, ei se ollut saanut minulta mitään viestejä....(juuu niin,vaikka mun kännykkä aina ilmoitti jos textarit meni perille.)
Ja vielä yksi kummallinen juttu elikkä,vaikka mies oli puoli vuotta sitten 120 kilometriä minua lähellä oleskeli kaverinsa luona niin ,ei se silloinkaan ehdottelut itse mitään,esim tulla käymään tai tavata minua jossakin? mies lähetti vain textarin ,kysy viestissä ,mitä kuuluu kulta? ja kertoi, että se on nyt esim.Haminassa..suukot perässä.
Ajattelin, nyt on sen vuoro ehdottaa jotakin..muttei se ehdottanut mitään tapaamisia,vaikka ei oltu nähty jo vuoden,ja noin lähellä oli,viestittää aina kyllä..tai soittaa joskus.lähetin silloin textarin takaisin kysyin mitä kuuluu ja kauanko oleskelet Haminassa?
ei vastausta.

Ja Jos minusta ei kuulu mitään,niin sitten mies taas innostuu alkaa soittaa ja viestittää minulle kun minusta ei kuulu enää mitään? ihmettelee vielä jos sanon 'miksi viestittäisin sinulle kun et näe vaivaa vastaa takaisin kysymykseen? vaan vastaa viikon tai kahden päästä.
Tämä on toistunut jo niin usein! minua alkoi kyllästyttää koko homma,enkä lähettänyt sille enää mitään.) Kuukausi sitten miehestä kuulu viimeksi jotakin ja nyt se taas sitten innostui soitti minulle eilen siis kysy minua jouluksi sinne kauas? (en oikein tienyt mitä sanoa,sanoin vaan ,että mietin asiaa.
Pidän miehestä kyllä kovasti "vielä'!! tämän takia sanoin 'mietin asiaa'
Oltiin kuin peppu ja paita ,mies sanoo että ikävöi mutta,miksei se voi olla sitten normaalisti kanssani yhteydessä? mutta,mies haluaa kyllä että tulisin nyt jouluksi hänen luokse ( kysyy tuollaista eli kuukauden hiljaisuuden jälkeen..?)
miksei se kutsunut minua jo aiemmin sinne sitten? mutta,vasta eilen? ja sunnuntaina on jo aattokin?? olisin voinut varautua ja miettiä asiaa paremmin ja nyt kun minulla on jouluksi jo menoja ja puuhia,pitäisi nekin peruttaa sitten..?
aika kummaa outoilua? vai kummastelenko tässä suotta?

Kuitenkaan en oikein tiedä mitä tehdä? mitä tuo mies oikeasti haluaa minusta? Pitäiskö vaan antaa asian olla siis unohtaa koko tyyppi antaa olla omissa oloissa?
Nyt se taas lähetti viestin jossa kysyy " kulta tuletko jouluksi? i miss you... ( joo mä misssss sitä vielä myös..mutta mutta...mutta! eikö vain?
Mitä tekisit??

ps: suokaa anteeksi kirjoitus virheistä , äidinkieli ei ole suomi!!

Miten joku voi vielä kaipailla tuommoista? Persiitä se haluaa, tällä kertaa ei sattunut olemaan muita vapaina.

Et tietysti mene etkä muutoinkaan välitä mistään viesteistä. Huu-haa epeli, puuhastelee mitä lie - tuskin rehellinen ihminen. Kiertäisin kaukaa, ties mihin hänen matkassaan tulee sotketuksi. Ps. Olisiko ollut vankilassa tms.?

Kyseessä on pelimies, joka haluaa jojottaa sua. Eli ei halua olla sun kanssa, mutta haluaa että sinä roikut hänessä. Miehellä voi olla vaimo tai tyttöystävä, ja siksi teki tuon katoamistempun. Pyytää nyt luokseen, kun on jäänyt yksin tai haluaa nähdä oletko valmis tulemaan hänen luokseen. Jos menet, niin hän voi pahimmassa tapauksessa tehdä sulle silti oharit eli kun saavut maahan, niin ei tule vastaan saati sitten ota luokseen.

Lopeta yhteydenpito tuollaiseen elukkaan. Löydät varmasti parempiakin miehiä, jotka KUNNIOITTAVAT SINUA. Kun mies on oikeasti kiinnostunut naisesta, se ei jää kenellekään epäselväksi - kaikkein vähiten naiselle itselleen. Jos vähääkään epäröit tai epäilet miehen tunteita, niin voit olla varma, että hänen tunteensa eivät ole aidot.

Hmm, outoa minusta on, että vielä ihmettelet, että mikä mättää... Voi pyhä jysäys!

Todennäköisesti miehellä on vaimo tai ehkä jopa perhe. Tuo visteihin vastaamattomuus viittaa mielestäni siihen, että hänellä on eri SIM-kortti puhelimessaan silloin, kun on vaimon/tyttöystävän kanssa eikä näin ollen voi vastata vaikka jossain välissä käyttäisikin korttia sen verran puhelimessa että tsekkaisi viestit. Eikä koe sinun viestejäsi niin relevantteina, että viitsisi vastata.

Hankkiudu eroon tuollaisesta kekkulista! Laita vaikka puhelinnumero vaihtoon niin ei tule sorruttua.

ja etsi itsellesi uusi, normaali mies.

Että aina riittää naisia, jotka uskovat ja toivovat, että kyllä se siitä vaikka on ihan selvästi turha tyyppi rakkauden kohteena.

Mutta turhahan sinua on neuvoa, koska jos olet vielä rakastunut, eivät hyvätkään neuvot mene perille ennen kuin järki palaa. Tietysti se on oma asiasi, mutta kun kerrot niin mehän vastaillaan.

Jos ei ole provo, niin sanoisin, että miehellä on perhe. Jos yks kaks pyysi sinua jouluksi seurakseen, on saattanut käydä niin, että vaimo on häippäissyt, eikä ihme.

Tai sitten ukolla ei ole kaikki kotona ja huijaa sinua taas. Älä enää tuhlaa senttejäsi tekstiviesteihin tai puheluihin. Näitä mahtuu viistoista tusinaan.

Mä en lukenu kuin johonkin puoleen väliin sun viestiä, mutta jos molemmat olette suomessa niin miksette näkisi useammin. Ymmärtäisin kerran vuodessa näkemisen jos toinen olisi maapallon toisella puolella.

Ite olen jo vuosia elänyt etäsuhteessa. Meidän välillä on noin 300 km ja näemme käytännössä joka ikinen viikonloppu. Alkuun saattoi mennä joskus kuukausikin ettei nähnyt kun jommalla kummalla oli jotain omia menoja.

Kiitos KAIKILLE vastauksista,ja en ole provo.
Aina vaan joku levee leuka tulee ja väittää että jonkun tarina olisi provo.
Ja suokaa anteeksi ..en tiennyt että viestistä tuollainen pitkä vuodatus tuli :)

Piti vielä kertoa teille että,meillä on välimatkaa yli 2500 kilsaa,mies on kyllä kysynyt minua kesälläkin hänen luokseen ja,sanoin puhelimessa ,että voisin kyllä tulla käymään siellä Haminassa sitten kun menet taas sinne, koska minulla ei ollut silloin varaa lähteä matkustamaan noin kauas,kun ensi kuussa on noi kalliit kuukaudetkin tulossa eli joulukin,mutta ehkä voitais tavata haminassa sitten? viestitin vielä perään seuraava päivä,että on kiva taas tavata!,mies sano vielä että soittaa sitten kun on lähdössä taas Haminaan marraskuun alussa.Muttei mies soittanut vaan lähetti viestin englanniksi josta en oikein voinut päättää onko hän nyt siellä Haminassa tai kävikö se siellä jo? ( miehen englanti on huono)
No,sitten 'lähetin viestin takaisin jossa kysyin ' siis oletko nyt Haminassa vai kävitkö Haminassa jo?? niin sitten miehestä ei taas kuulunut yhtään mitään.
vasta parin päivän päästä mies lähetti viestin takaisin jossa luki " olin Haminassa, matkustan huomenna autolla Belgiaan,paljon pusuja ja have fun.perässä.

No olin vähän pettynyt,kun se ei ilmoittanut että oleskeli Haminassa jo ja olinhan sanonut jo että voisin tulla siellä käymään sitten kun se on siellä?..
ja muutenkin tuo viiminen lause eli 'have fun ' niin mulle tuli jotenkin sellainen olo että aha noh,okei taitaa tämä nyt olla loppu sitten.
Siis tuon viestin jälkeen oli yli kuukausi hiljaista,ei kuulunut mitään ,ajattelin että hyvä näin.
Ja sitten se siis soitti eilen ja kysy yks kaks minua jouluksi seurakseen.

En ole vastanut sille vielä mitään,enkä vastaakkaan.Olette oikeassa,tuo mies haluaa vain että roikun hänessä vielä,ja ehkä sitä v....aa kun en enää roiku siinä? ennen kyllä roikuin lähetin aina ihania viestejä mies ei oikein pahasti vastanut takaisin,mutta, nyt se taas innostuu kun otan etäisyyttä.joo kumma tyyppi eikö vain? ja kllä se hyvin tietää etten jouluna voi tulla kun kerroin aiemmin jo ettei minulla ole varaa matkustaa minnekään kauas,ja kuitenkin se kysyy minua jouluksi sinne? tuokin on mielestäni kummallista...

No toivotaan ettei tästä viestistä tullut taas liian pitkä :))))

Pitääkö sun edes kysellä mitä tehdä?
Eihän tuo ole mikään suhde, pitää sinua vaan huvikseen lämpimänä, kun huomaa miten helppoa se on.

Miksi ei tullut tapaamaan sinua, jos lähellä oli? Miksi sinun pitää mennä sinne tavataksenne, eikö kehtaa sun kanssa kulkea täällä? Onhan se rahakysymyskin.

Ei KUKAAN voi olla noin epätoivoinen, että tuohon suostuu. Vaihda puhelinnumero etkä pidä mitään yhteyttä moiseen moukkaan. On niitä normaalejankin miehiä.

p.s. jos hänen englantinsa on huono, niin on sunkin suomenkielessä toivomisen varaa...

Siis teillä ei ole yhteistä kieltä, tapaatte kerran vuodessa... unohda koko juttu! Mitä matkalippujen hintoihin tulee, niin esim Espanjaan pääsee lentäen halvemmalla kuin junalla Helsingistä Rovaniemelle.

Käännäpä ongelmasi niin, että paras ystäväsi pohtisi sinulle tuon tyyppistä seurusteluongelmaa. Mitä vastaisit hänelle? Tuskin kannustaisit jatkamaan, sillä noin toimiessa huomaat että nuoruus on jäänyt jonnekin taakse ja perhe perustamaatta ja minkä vuoksi? Tyhjän.

Minusta teidän suhde on miehen puolelta itsekästä hyväksikäyttöä. HÄn ei ajattele, mitä sinä tahdot ja mitä haluat, vaan hän tekee niinkuin tahtoo.

Olen itse seurustellut tuon kaltaisen miehen kanssa. Syyksi käytökseen selvisi se, että miehellä oli tyttöystävä (eri asunnot, yhteinen lapsi) ja lisäksi satunnaisia seksisuhteita. Hän oli tottunut siihen, että naiset tekevät hänen mielikseen kaikennäköistä kivaa hemmottelua. Hän ei edes tajunnut hävetä käytöstään. Tajusin, että koska enimmän osan ajasta minulla on paha mieli eikä hyvää mieltä yleensä edes jatkunut viikonloppuakaan, niin lopetin suhteen. Minä olen arvokkaampi kuin pelkkä patja.

Älä peru menojasi miehen takia. Sano hänelle, että et tule hänen luoksensa jouluksi, vaan hän voi tulla sinun luoksesi jos haluaa. Älä valmistele joulua. Jos hän tulee, pidätte hauskaa, jos ei tule, niin senhän arvasitkin, että hän osaa ohareiden tekemisen taidon.

Ansaitset paremman miehen!

Alkuperäinen kirjoittaja ihan oikeesti?:
Pitääkö sun edes kysellä mitä tehdä?
Eihän tuo ole mikään suhde, pitää sinua vaan huvikseen lämpimänä, kun huomaa miten helppoa se on.

Miksi ei tullut tapaamaan sinua, jos lähellä oli? Miksi sinun pitää mennä sinne tavataksenne, eikö kehtaa sun kanssa kulkea täällä? Onhan se rahakysymyskin.

Ei KUKAAN voi olla noin epätoivoinen, että tuohon suostuu. Vaihda puhelinnumero etkä pidä mitään yhteyttä moiseen moukkaan. On niitä normaalejankin miehiä.

p.s. jos hänen englantinsa on huono, niin on sunkin suomenkielessä toivomisen varaa...

Lue nimimerkki ihan oikeesti? ap:n viesti uudestaan. Hän sanoo ps. kohdassa, ettei puhu äidinkielenään suomea.

"ps: suokaa anteeksi kirjoitus virheistä , äidinkieli ei ole suomi!!"

Anteeksi, luin huonosti ap:n viestin tämän kohdan.
Ehkäpä tässä on sitten kyseessä muutenkin ajatusmaailmoiden
ns. kulttuurierot.
Suomitytöt eivät ehkä monikaan suostuisi suhteeseen, joss roikutetaan ja tavataan EHKÄ kerran vuodessa. Tai emme ainakaan kutsuisi sitä suhteeksi. Satunnaispano olisi osuvampi ilmaisu.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan oikeesti?:
Anteeksi, luin huonosti ap:n viestin tämän kohdan.
Ehkäpä tässä on sitten kyseessä muutenkin ajatusmaailmoiden
ns. kulttuurierot.
Suomitytöt eivät ehkä monikaan suostuisi suhteeseen, joss roikutetaan ja tavataan EHKÄ kerran vuodessa. Tai emme ainakaan kutsuisi sitä suhteeksi. Satunnaispano olisi osuvampi ilmaisu.

Minusta on hieno asia, että Elleissä kirjoittelee monikielisiä. Olen monta kertaa ajatellut siirtyä ulkomaisille chattisivuille, mutta se on aina jäänyt. Onhan tuolla suomi24:llakin englannin ym. kielisiä keskustelupalstoja.

Minulle kaukosuhde sopisi ihan hyvin. Avioeron jälkeen en enää aio sitoutua keneenkään. Maarit Tastulakin on avoeronnut hiljaisuudessa. Tuon fiksumpaa naista saa hakea.

Elämässä on harvoin punaista lankaa. Pitää vain elää päivä ja hetki kerrallaan.

Kirjoittaminen selventää ajatuksia. Yritetään tukea, auttaa ja kannustaa toisiamme.
Se on maailman paras joululahja. Suosittelen lukemaan uusimmasta Trendi-lehdestä jutun 70+ vuotiaasta naistaiteilijasta. Hän sanoi, että hänen elämä on samanarvoista kuin Afrikassa nälkäänäkevien lasten. Sain tuosta Viisaten kerho jutusta paljon uutta ajateltava. Suomalaiset naiset ovat sisukkaita ja melko suorapuheisia. Minäkin olen joutunut elämässäni monta kertaa pesemään suuni saippualla.

Elleissäkin olen kirjoittanut liian räväköitä mielipiteitä. Vuodet hiovat särmiä.
Niin nuokit grand old ladyt sanoivat. 88-vuotias sanoi, että vieläkin olisi muututtava tasaisemmaksi ihmisiseksi.

Jos ikä tuntuu loppuvan kesken, niin rauhoittumisella kannattaa pitää kiirettä myös näillä Ellien palstoilla. Ei koskaan voi tietää milloin lähtö tulee.

Jalkani voi jo hyvin. Eka päivä ilman kipsiä. Radio soittaa ihanaa musiikkia Radio Helsingillä. Siellä tuli äsken ihana biisi pienten lasten perheestä. Lapset nukkuivat takapenkillä eikä pankista annettu asuntolainaa. Ei ollut tarpeeksi säästöjä ja rahat hupenivat taivaan tuuliin. Tuollaisia biisejä lisää.

Onko teillä koskaan ollut ns. normaalia suhdetta, vai onko koko homma tämmöistä nähdään ja naidaan kerran vuodessa -touhua? Tunnetko koko ihmistä ollenkaan?
Kuulostaa ihan tolkuttomalta touhulta. Todennäköisesti miehellä tosiaan on useita hoitoja, ehkä myös perhe.

Kiva kun uteilet .. :)

Ei ole ollut 'normaalia 'suhdetta,tutustuin mieheen elokuussa vuonna 2005,ja syyskuussa 2005 oltiin sitten ensimäistä kertaa yhdessä viikon,lähdin miehen luokse oleskelin siis viikon miehen kanssa meillä oli tosi hauskaa yhdessä.
Oli sitten miehen vuoro tulla jouluna 2005 tulla luokseni muttei se tullut niin kuin jo kerroin teki katoamistempun yht'äkkiä ei vastanut enää kännykkäänsä eikä textareihini.kuukausi myöhemmin Tammikuu 2006 se otti taas yhteyttä ja tämän jälkeen ollaan oltu yhteyksissä joskus usein ja sitten taas harvemmin kun kyllästyin yksipuolliseen yhteydenpitoon.
Sitten kesällä se taas innostui ja kutsu minua sinne,mutta olin jo ollut lomalla jossakin muualla,ja ei ollut enää varaa lähteä matkustaa 2500 kilsaa sen luokse.
Sanoin kyllä ,että voin tulla käymään Haminassa ja sitten kun olisin voinut tulla mies ei vastanut viestiini ja soittooni kun selitin viestissä tulen sitten elokuun lopussa kun olet taas haminassa.. ei tullut vastausta takaisin.. ;)
Ja sitten nyt Marraskuussa se taas oleskeli Haminassa ja olisin ehkä lähtenyt tapamaan sitä niin kuin sovittiin ,että se soittaa mulle sitten kun se on siellä...mutta,se viestitti vain että se oli sielä JO ja nyt se matkustaa huomenna taas belgiaan "paljon kiss ja have fun' ( juttu lukee ensimmäisessä viestissäni täällä.
Ajattelin no nyt tää saa loppua,muttei se vieläkään lopeta kun..tämän viimisen viestin jälkeen se oli yli kuukauden hiljaa..
Ja sitten yht'äkkiä nyt yksi kaksi YLI kuukauden hiljaisuuden jälkeen se kutsuu minua nyt sen luokse jouluksi,soitti ja viestitti että tulisinko?
Niin ihmeellistä touhua koko homma..

Siis olen huomannut ,että aina kun voidaan tavata mutta ,sitten yhtä'kkiä yllättäin jos ollaan sovittu tapaamista mies tekee oharit vaikka se niin innoissaan oli eikä ja sitten ei vastaa takaisin viestiin/soittoon ,sama kuvio toistuu ja mies katoaa maan alle . ja sitten ottaa kuitenkin taas yhteyttä yli kuukauden päästä??? vaikka tekee 'ohareita' ja on kuin ei mitään ole tapahtunut?
Ymmärtääkö joku tuollaista miehen käytöstä ??

Yritä nyt ymmärtää että hänellä on muitakin naisia. Hän vain leikkii sinun kanssasi.

Anna nyt paras joululahja itsellesi mitä voit. Unohda koko mies vaikka se kipeää tekeekin.

Nettisuhde ilmeisesti toiselle puolelle maailmaa. Netistä voi löytää ihan kunnon puolisonkin, mutta tyhmemmänkin pitäisi tajuta, että tuo mies ei ole sellainen. Sillä on ilmeisesti Haminassa parempi pano, ja ajatteli että jos se ei natsaakaan niin tulee sitten sun luokse... Olis mielenkiintoista kuulla mistä päin maailmaa ko. heppu on kotoisin?

Kukaan itseään kunnioittava nainen ei miettisi mitä tehdä ? Tuollainen pelimies lähtisi kiertoon saman tien. Nainen, nyt hieman itsekunnioitusta , oletko tuon arvoinen?
Luuletko että se on ainoa mies maailmassa, ei toki, eikä ainoa petollinen pelimies. Kuinka ikinä voisit rakentaa tulevaisuutta tuollaisen varaan. eroon tuollaisesta ja hiton nopeesti. Löydät varmasti paremman...