Kummalle vuokraisit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotia vuokraamassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotia vuokraamassa

Vieras
asuntosi ja miksi?

Kohta teini-ikäisen lapsen reilulle kolmekymppiselle, pätkätyöläiselle äidille, jolla joskus luottotiedot menneet, mutta hoitaa vuokransa ja työnsä
vai
Kolmelle vajaa kolmekymppiselle opiskelijalle, jotka reippaita ja remonttitaitoisiakin, luotettavia, mutta mahdollisesti ja todennäköisesti vain vuodeksi sitoutuvia?

Mitä kysymyksiä esittäisit päätöksesi tueksi?
 
Todennäköistä on että nainen teineineen pitää asunnon siistimpänä. Ja jos ovat pitkäaikaisia vuokralaisia niin hyvä. Riippuu tietysti miksi luottotiedot meni, ainahan se ei ole oma syy. Ja tapansa voi parantaa.

Opiskelijat vähän hirvittää..
 
tietysti tälle äidille. Luottotietojen menetys ei tarkoita sitä että jättää vuokrans amaksamatta. Itseasiassa se tarkoittaa todella harvassa tapauksessa sitä. Pelkäisin ennemmin sitä että opiskelijat jättää maksamatta, heillä ku ei huolta lapsistavaan vain itsestäänjasillä ei ole aina niin väliä.
 
me vuokrattiin opiskelijoille/opettajille joilla luottotiedot kunnossa, jotka lupasivat hoitaa pihaa istuttaa uusia kasveja jne. piha oli kuin viidakko kun irtisanoivat itsesnsä kun eivät kyenneet maksamaan vuokraa turhia lupauksia siis sateli :-/
 
Luottoietojuttu ei kamalasti kerro, kolmella ystävälläni on menneet luottotiedot siten että omat vanhemmat ovat tilailleet joskus lapsensa nimissä ja yhdellä kävi niin, että oli matkoilla kun joku lasku meni ulosottoon, oli vielä laittanut siskonsa hoitamaan matkan ajaksi laskut, muttei ollut sitten hoitanut. Että sellasta. Kyllä minä ehdottomasti vuokraisin perheelle mieluummin kuin jollekkin typerälle opiskelijaporukalle!
 
[QUOTE="vieras";24310605]Tai sitten yh-äippä järjestää jatkuvasti kemuja kavereilleen tai lähtee omille reissuilleen ja teini järjestää omat bileet. Tai sitten ei kaikki on mahdollista.[/QUOTE]

No vähän epäilen, ei minun ystävistä kukaan järjestä mitään kemuja jatkuvasti, tuparit ja synttärit ovat pitäneet. Opiskelijakaverit taas lentävät tuolla ties missä ja bileitä on jatkuvasti. :)
Kyllä vähän veikkaan että opiskelijoilla (joita vielä3) on todennäköisimmin enemmän bileitä ja muutenkin tuhoisampia tolloja. :D
 
Mulla oli itsellä elämäni ensimmäistä kertaa vahingossa menossa luottotoedot. Jos on 60 päivää rahoitusyhtiölle myöhässä maksu niin saavat uuteen lakiin nojaten ilmoittaa luottokuntaan. Ehdin sopia ja maksaa.
 

Similar threads

V
Viestiä
62
Luettu
2K
M

Yhteistyössä