Kummallinen olo alavatsassa...auttakaahan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemusta onko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemusta onko

Vieras
Eli muutama päivä ovulaatiosta alavatsa oli tosi kipeä...kuin menkat olisivat alkamassa.Kuukautiset tulivat ajallaan ja olivat kaksipäiväiset ,niukat .Välillä vieläkin vatsasssa tuntuu viiltelyä ja munasarjassamyös pikkuisen.Mitään raskausoireita ei ole ja oli nuo niukat menkatkin.Nyt siis ovulaatiosta kolmisen viikkoa ja tein testinkin edellispäivän aamuna-nega.Mitä tämä voi olla?
Olen kai jotenkin niin nyt tämän kourissa että näin jo viime yönä untakin ,että synnytin poikavauvan:)
 
Kuvittelua vaan.. Kun jotain oikein toivoo ja odottaa, niinkuin raskautta, niin sen oireisiin tai "oireisiin" ja kaikkeen kiinnittää superpaljon huomiota ja alkaa kuvittelemaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hm:
Kuvittelua vaan.. Kun jotain oikein toivoo ja odottaa, niinkuin raskautta, niin sen oireisiin tai "oireisiin" ja kaikkeen kiinnittää superpaljon huomiota ja alkaa kuvittelemaan..

Ei ole kuvittelua.Maanantaina en pystynyt edes autoa ajamaan ja piti ottaa särkylääke.
 

Similar threads

H
Viestiä
2
Luettu
575
R

Yhteistyössä