K
kokemusta onko
Vieras
Eli muutama päivä ovulaatiosta alavatsa oli tosi kipeä...kuin menkat olisivat alkamassa.Kuukautiset tulivat ajallaan ja olivat kaksipäiväiset ,niukat .Välillä vieläkin vatsasssa tuntuu viiltelyä ja munasarjassamyös pikkuisen.Mitään raskausoireita ei ole ja oli nuo niukat menkatkin.Nyt siis ovulaatiosta kolmisen viikkoa ja tein testinkin edellispäivän aamuna-nega.Mitä tämä voi olla?
Olen kai jotenkin niin nyt tämän kourissa että näin jo viime yönä untakin ,että synnytin poikavauvan
Olen kai jotenkin niin nyt tämän kourissa että näin jo viime yönä untakin ,että synnytin poikavauvan