T
tyhjiö
Vieras
Jotenkin viimeisen 6 vuoden aikana olen "hukannut itseni". Niiden vuosien aikana syntyi 2 lasta ja parisuhde meni perseelleen. Olen pettynyt ja masentunut, turhautunut. Nyt kun lapset alkaa olla jo sen verran isoja etteivät tarvitse ihan jatkuvaa huolehtimista, tavallaan heräsin ja huomasin etten ole enää sama ihminen kuin ennen. Tavallaan tykkään kyllä nykyisestä kypsyneestä ja kokeneemmasta minästäni enemmän, mut nyt mun uusi persoonani ei enää istu vallitseviin oloihin.
En saa parisuhteelta mitä kaipaan ja se haittaa koko muutakin elämää. En voi olla oma itseni enkä saa tyydytystä ja mielihyvää oikein mistään. Ajelehdin vaan. Mennyt on mennyttä ja se mitä tulevalta haluan vaatisi melko radikaaleja juttuja. Nyt sitten häälyn jossain kummallisessa välitilassa. Ei ole kovin hyvä tunne
Jollain muulla samoja fiiliksiä?
En saa parisuhteelta mitä kaipaan ja se haittaa koko muutakin elämää. En voi olla oma itseni enkä saa tyydytystä ja mielihyvää oikein mistään. Ajelehdin vaan. Mennyt on mennyttä ja se mitä tulevalta haluan vaatisi melko radikaaleja juttuja. Nyt sitten häälyn jossain kummallisessa välitilassa. Ei ole kovin hyvä tunne
Jollain muulla samoja fiiliksiä?