Kummallista menoa fb-kirppiksillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Kun hinnaksi on laittantu vaikak 50 senttiä ei kukaa osta, vaikka olis tarve,mutta kun laittaa että saat ilmaiseksi niin jonoss aon jo toistakymmentä ihmistä . Siten tapellaan että miksi juuurio minä tarviin sen tuotteen enemmä kuin tuo toinen, miksi mä en saa sitä.
Kyllä ihmise tosaa olla ahneita, kyseessä ei trvii oll kuin tosiaan vaikak joku vanha lehti jsoa pyydät vaikka 20-50 senttiä.

Tai jos on vähän kalliimpi tuote, mutta et halua heittää roskiin ja laitait että vaihto vaika kahteen karkkipusiin niin ketään ei näy. Mut jos sama tuote on ilamsieksi tulee hirvee tappelu. älytöntä.
pari vanhaa kemiakirjaa olin mymässä eurolla,mutta ei niitä kukaan huolinut. HEti kun laitoin että anna ilamiseksi jonoon tuli valehtelematta 10 ihmistä.
ja vaikak tuotttet olsi kuinka rikki niiin jotkut rohmuaa kaiken mitä saavat, mihin ihmeeseen jotkut tarviivat esin kengännauhoja, riosja kampoja jan, via onkos e vaan niin etä kun on ilmaista on pakko saada.

Kun hinnaksi on laittantu vaikak 50 senttiä ei kukaa osta, vaikka olis tarve,mutta kun laittaa että saat ilmaiseksi niin jonoss aon jo toistakymmentä ihmistä . Siten tapellaan että miksi juuurio minä tarviin sen tuotteen enemmä kuin tuo toinen, miksi mä en saa sitä.
Kyllä ihmise tosaa olla ahneita, kyseessä ei trvii oll kuin tosiaan vaikak joku vanha lehti jsoa pyydät vaikka 20-50 senttiä.

Tai jos on vähän kalliimpi tuote, mutta et halua heittää roskiin ja laitait että vaihto vaika kahteen karkkipusiin niin ketään ei näy. Mut jos sama tuote on ilamsieksi tulee hirvee tappelu. älytöntä.
pari vanhaa kemiakirjaa olin mymässä eurolla,mutta ei niitä kukaan huolinut. HEti kun laitoin että anna ilamiseksi jonoon tuli valehtelematta 10 ihmistä.
ja vaikak tuotttet olsi kuinka rikki niiin jotkut rohmuaa kaiken mitä saavat, mihin ihmeeseen jotkut tarviivat esin kengännauhoja, riosja kampoja jan, via onkos e vaan niin etä kun on ilmaista on pakko saada.

Sinäkä muka ihan vakavissasi kuvittelet pääseväsi toimistotöihin?

Ihan vaan että se rovaniemen kirppis missä noita myyt on julkinen. ja sun kirjotustyyli on sen verran omalaatuinen että sut löys sieltä heti, vaikken edes ettiny. Julkasutkin aikajanalla on samaa jauhamista mitä täällä jauhat..

[QUOTE="jep";29592687]Ihan vaan että se rovaniemen kirppis missä noita myyt on julkinen. ja sun kirjotustyyli on sen verran omalaatuinen että sut löys sieltä heti, vaikken edes ettiny. Julkasutkin aikajanalla on samaa jauhamista mitä täällä jauhat..[/QUOTE]

juu sinä näet ne mun myynnissä olevat tuotteet, et muuta, koska mulla asetukset on laitettu niin että ne näkee vain kaverit. Et saa mitnekään kaikke aselville vaikka haluaiist, ikävä kyllä

[QUOTE="jep";29593452]...Ja muita juttuja kuten sun taksiepisodis, sun pojan nimi, hääpäivä, samat soijajutut kun palstalla...jne jne..[/QUOTE]

hääpäivä ei ole salaisuus.Juu osa näkyy mut ei läheskään kaikki.Kaikkien lasteni nimet ovat ollet lehdessä, joten ne on kaikkien tiedossa muutenkin.
kävin kurkkaamassa aikajananalla on suurin osa jutuista niin että näkyy vaan mun kavereille, ne joita ei muiden tietää, kaveriporukastakin saatan vielä seuloa että vian jtokut näkevät

Oho, rollis osaa käyttää facea. :D
Nojoo, ite en vaan haluais että ensin kertoisin vaikka mitä asioita itsestäni ja lapsistani tänne ja sitten täällä ihmiset sais tietää kuka olen jne.. mut oma on asias.

hääpäivä ei ole salaisuus.Juu osa näkyy mut ei läheskään kaikki.Kaikkien lasteni nimet ovat ollet lehdessä, joten ne on kaikkien tiedossa muutenkin.
kävin kurkkaamassa aikajananalla on suurin osa jutuista niin että näkyy vaan mun kavereille, ne joita ei muiden tietää, kaveriporukastakin saatan vielä seuloa että vian jtokut näkevät

hääpäivääni ei ole n'kyviss facebookissa, joten olet sen lukenut täältä, se ei ole salaisuus =)

[QUOTE="jep";29593479]Oho, rollis osaa käyttää facea. :D
Nojoo, ite en vaan haluais että ensin kertoisin vaikka mitä asioita itsestäni ja lapsistani tänne ja sitten täällä ihmiset sais tietää kuka olen jne.. mut oma on asias.[/QUOTE]

ei se tiiä mitän, ne mitkä on nähnyt on julkisia, muut on salattu, ne tärkeimmät

Yhteistyössä