Kumman asun valitsisit, jos haluaisit saada säädöltäsi seksiä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NEUVOKAA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No ap olet selkeest päättänyt mitä puet ja aiot saada niin mihin meitä enään tarviit? =)

Kysyin, että A vai B vaihtoehto teidän mielestänne.
Sen sijaan haukutaan sukkiksia jne., vaikka molemmat asukokonaisuudet ovat hyvännäköiset eivätkä näytä ollenkaan mummomaisilta edes paksujen mustien sukkahousujen kera.

Alkuperäinen kirjoittaja Lalaa:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
muuten, miksi PAKSUT sukkikset? laittaisin ohkaset, ois seksymmät...

Eikä kun tulee mammat mieleen ohuista, joko paksut mustat tai sit ei sukkiksia ollenkaan.

Mammat? Mammoilla on just paksuja sukkahousuja... Parhaat olisi tietty tyylikkäästi kuviolliset mustat, mutta jos ei semmoisia niin mieluummin kyllä ohuet kuin paksut tanttasukkahousut...

Kuvioidut sukkikset ei ole tyylikkäät vaan halvan näköiset. Paksut mustat kunnon sukkikset.

*muoks* mulla katkes ajatus :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Ei mun ainakaan ole koskaan tarttenut pukeutua paljastavasti ja tyrkyttävästi saadakseni seksiä .

Hei, älä viitsi ottaa tätä niin tosissasi. ;)

Ei kun mulle tuli vaan mieleen että aina on lohjennut vaikka hiihtohaalarissa olis menny :whistle:

Sama täällä, haluaisin kerrankin panostaa ihan kunnolla - siis leikitellä sillä pukeutumisellakin ja mieshän on tunnetusti visuaalinen olento. :D

Eipä ole tarvinnut säätöä varten pukeutua mitenkään erityisesti. Olen kelvannut jopa nuupahtaneen näköisenä työvuoron jälkeen keskellä yötä. Enemmän säätöä kiinnosti se, että ne vaatteet ovat hänen sänkynsä vieressä lattialla kuin miltä ne vaatteet näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Eipä ole tarvinnut säätöä varten pukeutua mitenkään erityisesti. Olen kelvannut jopa nuupahtaneen näköisenä työvuoron jälkeen keskellä yötä. Enemmän säätöä kiinnosti se, että ne vaatteet ovat hänen sänkynsä vieressä lattialla kuin miltä ne vaatteet näyttää.

Sullekin ihan vielä vinkkinä, että älä viitsi ottaa niin tosissasi.
Kukapa ei saisi seksiä, mutta kyse onkin nyt vaatteilla leikittelystä. Emme nimittäin pääse tuon säätöni kanssa heti paneskelemaan...

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:

Sullekin ihan vielä vinkkinä, että älä viitsi ottaa niin tosissasi.
Kukapa ei saisi seksiä, mutta kyse onkin nyt vaatteilla leikittelystä. Emme nimittäin pääse tuon säätöni kanssa heti paneskelemaan...

Tyypillistä palstaa. Heti ollaan haukkumassa tosikoksi jos ei ole ap:n kanssa samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja NEUVOKAA:
Eli kumpi vaikuttaa teistä houkuttelevammalta ja seksikkäämmältä, sellaiselta, joka suorastaan kirkuu, että kantajansa haluaa seksiä:

A) Lyhyt, musta, muotoja nuoleva paljettimekko,
korkeakorkoiset nilkkurit, paksut mustat sukkahousut.
Hopeiset kaula- ja rannekorut.

B) Muotoja nuoleva, musta, paljastava, pidemmänmallinen "salsatyylinen" mekko, jossa paljon kultaisia kuvioita. Kultaiset nilkkurit, paksut mustat sukkahousut. Kultainen rannekoru.

Öö. Ei kumpikaan, todellakaan. Kuulostaa todella mauttomille yhdistelmille.

Kippaa paljettimekko ja kultaiset nilkkurit lähetystorille, ja osta salsatyylinen mekko ilman kultakuvioita, ja sirot korkokengät ja ohuet, satiiniset ihonväriset saumasukat.

A-vaihtoehto noista kahdesta jos pitäisi valita. Mutta ei pelkkä asu riitä, sun koko olemuksestasi pitää huokua se, että haluat sitä miestä. Jos ei se sitä jo tiennyt.. ;)

Yhteistyössä