kumman haluaisit jos nyt olisit raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami

Vieras
tyttö/poika? vauvat aivan ihania oli kumpivaan näin kun ei ole raskaana niin monesti miettii jos vielä teen niin olisipa se... itse tänään tossa tytöistä otin kuvia olivat aivan ihania niin siinä sit aattelin et jos neljännen saisin ja oliskin poika niin oliskohan outoo tykkään niin noista tyttöjen jutuista 3tyttöä siis jo meillä ja varmaan neljännestäkin haaveilen joskus aina aattelen kun tulis kaksoset tyttö ja poika.

tytön voisin ottaa.
sitten ois 2 tyttöö ja 2 poikaa. vaikka samahan se loppujenlopuks ois. yhtäpaljon rakastaisin,tulee mikä tulee.
tosin en saa enää lapsia. uskoisin ainakin näin.

aivan sama oikeastaa, tyttö olisi ihana mutta toisaalta poika parempi kun tuli pieni ikäero veljeksille, siskoille tulisi reilu 6vuotta..
tosin onnekseni en ole raskaana :D

Tyttö, kai mulla on joku hölmö mielikuva siitä, että esikoisen pitää olla tyttö. Tietysti tärkeintä olisi saada se lapsi, eikä haittais vaikka olisi poikakin :) Mutta jos valita saisi niin mielummin tyttö.

Mä ajattelen samalla tavalla kuin sä :) Paitsi mulla poikia kolme ja olen jo raskaana! Minä olen tottunut jo nuihin poikien juttuihin ja touhuihin, niin välillä ajattelen, että osaanko tyttöjen kanssa ollakaan ja mietin, että oispas jännä saada kaksoset tyyliin tyttö ja poika :)

No, kuitenkin. Sama kumpi muru tuolla masussa on. Kunhan vaan on terve!

Mä en osaa sanoa!

Ennen esikoista toivoin kovasti tyttöä, en osannut edes kuvitella itseäni pojan äitinä. Poika tuli, ja on maailman ihanin :heart:

Kuopus on tyttö, ja myöskin maailman ihanin :heart:

Lisäksi meidän poika on aina ollut kaikin tavoin helpompi pakkaus kuin siskonsa, joten... Ihan sama. Rakas se olisi kumpi vaan.

kaippa tytön näin etukäteen ajateltuna, koska en osaa kuvitella itseäni pojan äidiksi, en tiedä miksi. Mutta todennäköisesti oikeasti sillä ei olisi suurta merkitystä. Haluan vaan että kaikki menee hyvin ja voin ylipäätään saada sen lapsen.

Mulla on poika ja koen niin suurta myötätuntoa poikaa kohtaa että päällimmäisenä ajatuksena on että haluaisin hälle veljen leikkikaveriksi. Mutta toisaalta päässä kummittelee se että olisi kiva kokea olevansa myös tytön äiti ja tyttöön voisi samaistua jne.

OIKEASTI en osaa sanoa. Viimeksi osasin kun ekaa odotin.. Nyt en enää.

Yhteistyössä