Kumman satsin talvivaatteita valitsisit lapsellesi jos olisi pakko valita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ennipossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jälkimmäisen.
Me ei kerta kaikkiaan pärjätä yhdellä haalarilla. Ei vaikka se oli minkä merkkinen! Välillä se vaan likaantuu niin pahasti, että on pestävä. Ja kulumaa tulee ja välillä olisi käyttöä paksummalle/ohkaisemmalle jne...

Kakkonen. Kengissä mulla sama periaate: on kumpparit ja vähintään yhdet talvikengät lisänä. Usein "peuhukengät" ja paremmat kauppaan tms. Ja valitaan sään ja tarkoituksen mukaan mitkä milloinkin jalkaan pistetään.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Kakkosen, koska meilläkään ei yhdellä haalarilla pärjätä. Pitää olla vaihtovaatteita enkä todellakaan vie lasta toppahaalarissa esim. kauppaan.

Miksi ei lasta toppahaalarissa kauppaan? :o

Mä valittisin kakkosen kans.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kakkosen, koska meilläkään ei yhdellä haalarilla pärjätä. Pitää olla vaihtovaatteita enkä todellakaan vie lasta toppahaalarissa esim. kauppaan.

Koska on olemassa kauppavaatteet ja pihavaatteet erikseen. Karmeaa katsottavaa likaisissa toppahaalareissa, kypärämyssyissä ja Kuomissa laahustavat lapset jopa Helsingin keskustassa. Joku Prisma nopeasti päiväkodin jälkeen vielä ehkä menee, tosin sinnekin vaihdetaan meillä siistimmät vaatteet päälle pojalle -ja myös itselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Koska on olemassa kauppavaatteet ja pihavaatteet erikseen. Karmeaa katsottavaa likaisissa toppahaalareissa, kypärämyssyissä ja Kuomissa laahustavat lapset jopa Helsingin keskustassa. Joku Prisma nopeasti päiväkodin jälkeen vielä ehkä menee, tosin sinnekin vaihdetaan meillä siistimmät vaatteet päälle pojalle -ja myös itselle.

Jos mä haen likan kävellen hoidosta ja kauppaan täytyy mennä, niin en ala ensin menemään kotio vaatteita vaihtamaan.

Toi merkin nimi on niin käsittämätön. Mun englanti ei riitä ku siihen yksinkertaiseen tulkintaan, joka on jotenkin ihan käsittämätön lastenvaatteiden nimeksi.

Tässä vielä testitulokset eli haalarit paremmuusjärjestyksessä:
Reimatec
Lego Bionicle
Rasavil
Polarn o. Pyret
Rukka
Ticket to Heaven
Lassie G-Tech
Cosmo by Pippi (todella surkeat tulokset)

Yhteistyössä