Mun olisi ehkä helpompi sopeutua olohuone-eloon, mutta miehelle olisi aika kova paikka. On herkkäuninen ja meillä on tosiaan keittiötilat osin olohuoneen yhteydessä. Itse keittiökeittiö siis on erillään, mutta ruokailutila on olohuoneen yhteydessä. Olohuoneet sitten niiden tilojen molemmin puolin. Minä olen selkeästi vähäunisempi ja minulla yövuoroja on todella harvoin (pääsääntöisesti kahta vuoroa teen, joskus tuuraan yössä hätätilanteessa) mutta mies todella nukkuu yövuoroissaan iltakuuteen-seitsemään
Tuo ehdotus makuuhuoneesta olohuone saattaisi olla yksi todella varteenotettava vaihtoehto, silloin nykyisestä olohuoneesta tulisi makuuhuone + aula/ruokailutila ja jos uuteen olohuoneeseen säilyisi kuitenkin ovi, saisi sen yövuorojen aikaan kiinni päivällä ja lapsille olisi vain sanottava, että niinä päivinä on viihdyttävä omissa huoneissa. Tuota en ollut oikein ajatellutkaan
Todella toimiva ratkaisu voisi olla, koska ei me myöhemmin ikkunattomalla pikkuhuoneella paljoakaan tehdä ja kevyt seinä olisi kuitenkin suht helppo sit purkaa.
Ikkunan puhkaisu ei valitettavasti ole mahdollista, ellei halua näköalaa naapurin keittiöön, heh. Samoin makuuhuoneet eivät ole tosiaan vierekkäin ja olen niin käsittänyt, että oh/ison mh välinen seinä on kantava, että sitä ei voisi kokonaan purkaa ja laittaa uusiksi, mutta oviaukko voisi onnistua.
Mä en muuttaisi, vaikka kuinka ihanaa se olisikin saada isompi ja tilavamöi, mutta kun sitä sijaintia ei saa vietyä mennessään.
Tämäpä se, se lisätila ei n 8 vuoden päästä lämmitä lainkaan niin paljoa kuin hyvä sijainti
Onko siis niin, ettei alueella ole yhtään neliötä myynnissä noin samalla hinnalla kuin teidän kolmiota?
Kovasti olen vahtinut, mutta ei tunnu olevan :/ Tosi vähän liikkuu asuntoja täällä, paitsi sit pienempiä aina silloin tällöin sekä sit niin paljon isompia, ettei oikeasti ole varaa. Tietty voihan sitä toivoa, että kävisi yhtä hyvä tuuri, kun aikoinaan tämän asunnon kanssa.
Neliöitä on kyllä tosiaan reilusti (n 80m2) että sikäli jonkun ammattilaiset konsultointi voisi olla paikallaan, ehkä sitä ei itse osaa nähdä kaikkia mahdollisuuksia mitä tässä asunnossa onkaan.
Kiitoksia kommenteista