Kummassako kuvassa tuo nainen on paremman näköinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 930
19 190
113
Mä en uskovana kannata omien alusasukuvien jakamista somessa, mut nyt on pakko kommentoida tuohon Iltiksen juttuun.

En puolustele omaa 15 ylipainokiloani enkä herkkujen syömistä, mut tuon naisen kroppa on ennen-kuvassa klassisen kaunis, kun taas jälkeen-kuvassa on kuin kuivan kesän orava.

http://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005277469.html

Muoks, tuli ensin vahingossa linkitettyä se Suomen etsityimmät rikolliset-juttu. :D

Viimeksi muokattu:
Täytyy myöntää, että vaikka olen ihan normaalipainoinen , niin jos pitäisi valita toinen keho itselle noista kuvista niin ottaisin kyllä tuon lähtötilanteen. Lantion kaari on kadehdittava.

Ainoa mikä häiritsee ekassa kuvassa on ehkä nuo pehmeät käsivarret ja niihin panostaisin sitten.

Mutta onhan hän ikäänsä nähden ihanan sporttisen oloinen, ja varmaan istuu hänen olemukseensa tuo fitti ulkomuoto.

• Tykkää
Reactions: Echo
Ennen-kuva on paljon parempi. Kysyin eilen mieheni mielipidettä ja hänkin piti tuota parempana. Meidän molempien mielestä on liian laiha jälkeen-kuvassa. Miksi ei vain kiinteyttänyt vaan pudotti painoa liikaa?

Ennen-tilanne on normaali seksikkään vartalon omaava nainen, jälkimmäisellä saa ehkä parempia urheilusuorituksia aikaan, mutta erityisen kaunis tai houkutteleva se ei ole. Terveen naisen rasvaprosentin pitääkin olla miestä korkeampi.

Ennen-kuva on paljon parempi. Kysyin eilen mieheni mielipidettä ja hänkin piti tuota parempana. Meidän molempien mielestä on liian laiha jälkeen-kuvassa. Miksi ei vain kiinteyttänyt vaan pudotti painoa liikaa?

Jälkimmäinen ehdottomasti parempi! Ja HUOM! paino kummassakin kuvassa täsmälleen sama: 63kg! Siis vain rasvaa poltettu ja lihaksia tullut tilalle. Minä valitsen kyllä timmin ja lihaksikkaan ennemmin kuin löysän ja rasvaisen.

Hmm. tuossa jälkimmäisessä kuvassa naisen kasvot vanhentuneet kymmenellä vuodella. Kroppakin ehkä kuitenkin liian kuiva. Eikös naisella pitäisi vähän olla sitä "vararavintoa"

Yhteistyössä