Kummastuttaa, poika 1v9kk näyttää aina siltä kuin pelkäisi että joku käy kimppuun...

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Jos tuo pieni menee tekemään pahojaan ja kiellän & haen pois, niin poika siristää silmät kiinni ja nostaa kädet vähän kuin suojatakseen päätänsä :o Siis näyttää siltä kuin se luulisi jonkun käyvän hänen kimppuunsa :o :o

Juu ja varmaa on, ettei kukaan ole hänen kimppuunsa käynyt :D

Miten se tuolleen tekee? Onkohan pelästynyt kun olen rääkäissyt joskus kun hän tekee jotain hurjaa? Kumma juttu :o Poika on ollut tuollainen kyllä jo pitkään :o

Alkuperäinen kirjoittaja Liinastina:
Jos se onkin sellainen huvittavaksi tarkoitettu temppu. Oletko joskus nauranut tolle eleelle?

En tiiä... Voi olla. Mulla on useinkin tapana höröttää silloin kun ei saisi. Eli jos tuo tekee jotain pöhköä kiellettyä, niin ei mulla pokka aina pidä.

Ja usein hän tekee em. tavalla ja sen jälkeen virnistää ja lähtee pois... (-mennäkseen kohta uudelleen tekemään samaa kiellettyä hommaa)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oliskohan joku vaistonvarainen juttu? tai luulisin et toi on aika yleinen reaktio, päänsuojelu..

Vois jopa ollakin.. Musta se on vaan niin kummallista, kun näyttää semmoselta että "älä lyö mua" -suojaukselta :o Ja tosissaan sen jälkeen tuo virnuilee ja menee kohta uudelleen tekemään pahojaan.
Koittaa kaiketi näyttää olevansa pieni ja viaton, ja kokeneensa suurta vääryyttä kun häntä kielletään... Ja kun äiti sitten säikähtää tommosta elettä niin hän on huomannut että se tehoaa hyvin ja pääsee nopeasti uusiksi käsiksi kiellettyyn hommaan...

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinastina:
Jos se onkin sellainen huvittavaksi tarkoitettu temppu. Oletko joskus nauranut tolle eleelle?

En tiiä... Voi olla. Mulla on useinkin tapana höröttää silloin kun ei saisi. Eli jos tuo tekee jotain pöhköä kiellettyä, niin ei mulla pokka aina pidä.

Ja usein hän tekee em. tavalla ja sen jälkeen virnistää ja lähtee pois... (-mennäkseen kohta uudelleen tekemään samaa kiellettyä hommaa)

Syy/vikahan voi ollakin juuri tässä.Kyllähän se olisi hirmu tärkeetä koittaa se pokka pitää ainakin useimmiten vaikka kuinka naurattaisi.Eihän lapsi mitenkään voi oppia oikeaa ja väärää jos "väärille" teoillekin vain nauretaan.Ei mitenkään pahalla,mutta mielestäni ihan peruskasvatusta.

sama juttu täällä oli neidillä sillon vähän enne ku täytti kaksi :o joko tekee kiusallaan tai sit se kai on joku vaisto tms.. en mä tiedä mistä se johtuu, mutta jäi pois tossa parin vuoden paikkeilla

Aaa... Näitä suojelueleisiä on muitakin. Mä luulin että meidän on ainut hölmöläinen... :D

Ja mitä tulee tuohon pokan pitämiseen, älkää pelätkö, en mä aina nauraa hörötä kun tuo pahojaan tekee. Mutta välillä se on vaan ihan älyttömän hupaisa, ei mahda mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Aaa... Näitä suojelueleisiä on muitakin. Mä luulin että meidän on ainut hölmöläinen... :D

Ja mitä tulee tuohon pokan pitämiseen, älkää pelätkö, en mä aina nauraa hörötä kun tuo pahojaan tekee. Mutta välillä se on vaan ihan älyttömän hupaisa, ei mahda mitään.

mulla sama ongelma,kakkonen on Riivö isolla ärrällä
päivällä kun ollaan keskenään ni ei paljoo naurata

mut iltasin naureskelen partaani kun iskä yrittää komentaa tyttöä ja se virnuilee äitille kun oltas hyviäkin liitolaisia
eilenkin sano et äiti antoi luvan heittää vaatteet pois kun juoksi nakuna

on tosiaan hymy joskus herkässä vaik ei saiskaan
:D :D

No hyvä se on että itsesuojeluvaisto edes vähän toimii... Yleensä ei meinaan näytä siltä että toimis. Tuo on varsinainen rämäpää... Ja satavarma olen ettei kukaan ole häneen kajonnut, että siitä se ei voi johtua.