Kummat äitiysfarkut kivemmat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tokat. Koska jos noi ekat on jalassa niin saat aina miettiä että minkälainen paita sulla on että on tarpeeksi pitkä.Noi tokat antaa vähän paidan mittaa anteeksi.
Ei napa näy kokoaikaa. Ja pysyvät paremmin jalassa.

Mulla on bebesistä ostetut EllyB:t ja ne on tosi hyvät vaikka ei oo sitä tuubia masulle vaan se resori jää masun alle, meni mulla viime raskaudessa alusta loppuun asti ja viel synnytyksen jälkeen. Vaikka on kalliita niin olen huomannu että on parempia. HM:n äitiyshousut jäi kaikki käyttämättä kun ei istu mulle sitte mitenkään. Paljon kivempi olla ison masun kans kun on mukavat vaatteet päällä. Ja mulla on aina ollut todella iso maha!

Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:
Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:
Kieltämättä on housuilla hintaa :o

Tä? Keskihintaiset tai vähän allehan noi on.

Mä en ole koskaan maksanu housuista tollasta hintaa! En varsinkaan äitiysfarkkuista/housuista!
Ja aina olen hyvät housut löytäny.
Mutta minun puolesta jokainen saa ostaa mitä lystää ja olla mitä mieltä hinnoista tahasa. ;)

Ehkä otan ne ekat koska ihan hirveesti en ole tykänny tosta tuubista ainakaan muissa housuissa ja mulla on paljon tunikamallisia ja pitkähköjä paitoja, tavallisia sekä äitiys sekä se bebesin masutuubi niin saa masun piiloon, en yhtään tykkää jos maha näkyy, on epämukava olo. Ainut vaan että noissa ekoissa ei ollu 1 kokoa nyt saatavilla, mut voihan sitä kysyä saako sitä kokoa.

Yhteistyössä