Kummat kengät juhliin? APUA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Britax
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
PEESI. Ihan samaa olin tulossa kirjoittamaan.

Mutta täytyy myöntää että omasta mielestäni kumpikaan vaihtoehto ei ole kovinkaan juhlava, itse käytän tuollaisia kenkiä töissä...

Tännehän oli tullut taas lisää vastauksia! Joo minunkaan mielestä kumpikaan vaihtoehto ei ole erityisen juhlava, mutta en tosiaan käytä korkoja juurikaan ja miellän valtaosan oikeista juhlakengistä vaan niiiin rumiksi :P Tai siis kaikki satiinikorkkarit sun muut, ei vaan ole yhtään omaan makuuni. Juhlakengissä on myös korko-ongelma usein - joko se korko on 10cm< tai <6cm. Korkeammilla en pysty käveleen, ja matala korko on mielestäni ruma. Kauhean vähän löytyy sellaista 8-9cm korkoa joka omaan jalkaani on hyvä!

Ja mitä tulee juhlavaatetukseen, niin olen ihan hävettävän pihi sen suhteen. En halua käyttää yhden päivän vaatteisiin juurikaan rahaa, ja mitkään "ikiklassikot" ei oikein innosta kun ei niitä juhliakaan nyt niin usein ole. Oma hääpukunikin maksoi 70€ :D Olisi niin helppoa kiskaista kaapista päälle joka juhliin sama puku ja samat kengät, koskaan ei olisi yli-eikä alipukeutunut..

Yhteistyössä