Kummat kengät ovat kauniimmat? *Sis. linkit*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva morsian-11
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva morsian-11

Vieras
Eli kummat teistä on kauniimmat, itselle kelpaa kummatkin mutta yhdet vain tilaan joten teidän on pakko kertoa kummat kun tilaan ne jotka on teidän mielestä kauniimmat :) Tulossa kesähäät.

noista kengistä tilaan ne jotka on enemmistön mielestä kauniimmat, jos tulee tasapeli niin sitten yhdet äänet ratkaisee, tämmöinen pieni leikki tähän aamuun :)

Niin ja olen tuo tuleva morsian-11 mutta en ollut silloin kirjautunut sisälle ja kirjotin vierailijana :D

Viimeksi muokattu:
Toiset, vaikka ensimmäiset ovatkin minusta vähän kauniimmat. Mutta koska toisetkin ovat nätit, niin pohjan materiaali ratkaisee ääneni kakkos-vaihtoehdon puolelle.

Kakkonen. Ja kiitos linkkivinkistä, en tiennyt tuota nettikauppaa ja kenkiä etsiskelen lapsilleni ja itelleni. Näytti pikaisesti katottuna lasten valikoima olemaan aika hyvä ;-)

Kakkonen. Ja kiitos linkkivinkistä, en tiennyt tuota nettikauppaa ja kenkiä etsiskelen lapsilleni ja itelleni. Näytti pikaisesti katottuna lasten valikoima olemaan aika hyvä ;-)

Oleppas hyvä vain :) En itsekään tuota ole tiennyt muuta kuin nytten, huomasin facebookis oikeella niistä mainoksista tuon linkin ja päätin sit klikata sitä :) itse meinasin kans et jos tilais samalla neidille pikku morsiusneito kengät :)

No jopas...kummatkaan ei olleet kovin mieluisat, tai siis ekat oli ihan taviskengä ja tokat oli sellaiset kapeakärkiset, joista en pidä.

Jos meinaatte tanssia häävalssin, niin noilla toisilla se on melko hankalaa, kun niissä ei ole remmiä takana...ei nuo taaksepäin menevät askeleet oikein luonnistu. Mutta kyllä ne juhlavammat noista vaihtoehdoista on, joten valkkaisin itse ne :D

No jopas...kummatkaan ei olleet kovin mieluisat, tai siis ekat oli ihan taviskengä ja tokat oli sellaiset kapeakärkiset, joista en pidä.

Jos meinaatte tanssia häävalssin, niin noilla toisilla se on melko hankalaa, kun niissä ei ole remmiä takana...ei nuo taaksepäin menevät askeleet oikein luonnistu. Mutta kyllä ne juhlavammat noista vaihtoehdoista on, joten valkkaisin itse ne :D

Emme pysty tanssimaan valssia kun juhlapaikan lattia on semmoinen jossa ei luista, joten tanssitaan jokin hidas kappale sitten häävalssin sijaan :)

Yhteistyössä