Kummat ottaisit, emmaljungan softyt vai brio ponyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Briot. Emmaljungat ei ole yhtä tukevat ja jämptit. Meidän Ponyt on paremmassa kunnossa kuin miehen veljen perheen uudet Softyt. Taitavat hekin katua ostostaan... Kyl ne ihan fikuilta musta vaikuttaa mut Brioon verrattuna heppoisemman oloinen.

Meillä Softyt ja kyllä on todella tukevat!! Me ostettiin ne eikä ponyja sen takia että Softyissa on isommat renkaat ja ulkonäöstä tykkäsin enemmän, eikä kyllä mitään moitetta ole ollut, rattaat on nyt n.9kk vanhat.

meillä on molemmat kun on kaksoset ja usein liikutaan niin että kumpikin työntää yhtä lasta. ihan yhtä hyviä ovat olleet, kummastakaan en keksi moitittavaa.

Molemmat on varmaan ihan hyvät. Saa niihin Brion Ponyihinkin muuten isommat pyörät samaan rahaan. Mulle pienemmät oli paremmat kun olen niin lyhyt ja muutenkin menee pienempään pakettiin. Brioissa on mielestäni paremmat kankaat, naapurilla on Emmaljungan vastaavat (oisko just ne Softyt) ja kankaat on paljon kuluneemmat. Varmaan riippuu lapsistakin mutta meillä on kankaat pysyneet hyvänä vaikka poika potkiutuu ja sotkee. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2005 klo 22:53 Marjaana01 kirjoitti:
Briot siksi että takuu toimii paremmin jos jotain tulee, jälleenmyyntiarvo on parempi, eikä ole ylihinnoitellut vain myyjäketjun monopolin vuoksi.

Makuaisia :/
ensinnäkään Ponyilla ja Softyilla ei juuri edes ole hintaeroa, ja molemmat varmasti yhtä hyvin säilyttää arvonsa jos niitä hyvin pidetään. Meillä on ollu useammat Emmaljungat ja vain softyjen kanssa tarvittiin takuu huoltoa kun tavarakori meni rikki, uusi kori saatiin 2 päivässä, että mun mielestä ihan riittävän hyvin ja nopeasti pelas takuu! =)

itellä on pikkurattaat ostoslistalla, jotka toimis samalla matkarattaina etelän reissulla. En hakua perusmatkiksia, koska asutaan maalla missä tiet on soraa, joten matkikset ois tosi vähällä käytöllä. Joten olen ajatellut tavallisia pieniä rattaita. Tällä hetkellä vaihto ehtoina ponyt ta racet. Mutta jos emmaljungasta pitää valita niin ostaisin ponyt, siromman oloset ja muutenkin mukavemman näköset kun tylssät softyt.

Meillä Oran perusrattaat, liekö sitten Mallat.Ovat kyllä jo lähes 10 vuotta vanhat, mutta hyvin pelittävät.Ovat tukevat ja istuinosa tilava.Meillä kun on vanhat niin renkaat on umpikumia ja vähän pienemmät kuin nuo ilmakumirenkaat.

Missä oli alle sata euora? Halvalla olis saanu. Oon itte aatellu Mallojen perässä käydä Oran myymälässä, siellä vissiin 129 euroa. Sen mallin rattaat ovat ainakin matkarattaisiin verrattuna tukevat, vaikka ei kovin sportilta näytä, mutta mitäs sen maalla väliä. Ja kaupunkireissuilla saa maalaiselta näyttääkin. Itsellä yhdet matkarattaat napsahti pakkasella turvakaaren tyvestä poikki ja muutenkin sohlot. Että kyllä tää vanha perusmalli tuli mieleen.....

Me ostettiin Softyt ja ei olla kaduttu. Vertailin kaupoissa molempia, Ponyissa enemmän muoviosia kuin Softyissa.
Itse halusin metalisen tavarakorin, en kankaista joka on uusissa Ponyissa.
Emmaljunga ei muuten tänä vuonna tee Softyja, näin meille ainakin lastentarvikkeen myyjä sanoi. Saatiin edullisesti "viime vuoden malli"

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2006 klo 22:59 vierailija kirjoitti:
Me ostettiin Softyt ja ei olla kaduttu. Vertailin kaupoissa molempia, Ponyissa enemmän muoviosia kuin Softyissa.
Itse halusin metalisen tavarakorin, en kankaista joka on uusissa Ponyissa.
Emmaljunga ei muuten tänä vuonna tee Softyja, näin meille ainakin lastentarvikkeen myyjä sanoi. Saatiin edullisesti "viime vuoden malli"

Mitähän me ollaan oikein ostettu? :D Meillä on ihan uudenkarheat Pony-rattaat enkä näe niissä muoviosia ja tavarakorikin on metallinen ja näiden pitäisi olla nyt uusinta mallistoa, väri on ainakin valittu 2006-värikartasta :whistle:

Minkä ikäiset taaperot kulkevat Softeilla tai Pony-rattailla? Meillä on vielä käytössä yhdistelmät (tyttö 11kk) mutta ovat raskaat kuljettaa. Tyttö ei myöskään enää tykkää nukkua rattaissa enkä saa häntä hyvin istumaan. Aloittaa venkoilemaan kun laitan istuvaan asentoon.

Meillä on myös matkarattaat, mutta niissä ei ole lapselle jalkatukea, joten jotkut käyttörattaat pitäisi hommata. Olen katsellut myös Quinnyn 3 Freestyle Comfort -rattaita, Teutonian Timmy -rattaita sekä Carenan Sprint -rattaita. Carenan rattaita ainakin haukutaan... eivät näytä olevan kestäviä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 09:36 Ulpukka kirjoitti:
Minkä ikäiset taaperot kulkevat Softeilla tai Pony-rattailla? Meillä on vielä käytössä yhdistelmät (tyttö 11kk) mutta ovat raskaat kuljettaa. Tyttö ei myöskään enää tykkää nukkua rattaissa enkä saa häntä hyvin istumaan. Aloittaa venkoilemaan kun laitan istuvaan asentoon.

Meillä on myös matkarattaat, mutta niissä ei ole lapselle jalkatukea, joten jotkut käyttörattaat pitäisi hommata. Olen katsellut myös Quinnyn 3 Freestyle Comfort -rattaita, Teutonian Timmy -rattaita sekä Carenan Sprint -rattaita. Carenan rattaita ainakin haukutaan... eivät näytä olevan kestäviä.

Meillä on Softyt ja mun mielestä niitä voi käyttää jo sellasella joka ei nuku enää rattaissa...saahan sitä selkänojaa kyllä ihan vähän kallistettua mutta ei nukkuma-asentoon asti.

Meillä on -05 softyt ja todella hyvät on olleet. Valitsin ne koska niissä oli isommat pyörät ja musta ne oli kevyemmät. Lisäksi työntökorkeus oli mulle parempi (olen 175 cm).

Mutta kuten tästä huomaa, niin makuasiahan se taitaa olla. Kannattaa käydä koelykkimässä niitä lapsen kanssa.

Yhteistyössä