Kummat ovat mielestäsi suloisempia taaperoiässä, tytöt vai pojat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siripiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siripiri

Vieras
Vai ovatko taaperot mielestäsi suloisia sukupuolesta riippumatta?

Musta pojat on jotenkin lutusempia, vaikka varmaan vähän villimpiä siinä iässä onkin kuin tytöt.

Vastaan siis pojat. <3

Pojat <3 Taapero-tytöistä ei ole kokemusta mutta nuo omat pojat ja muiden taaperoikäiset poikaset ovat vaan aika valloittavia <3 Tämä on vain minun näkökanta.

Ei sukupuoli liity tuohon(kaan) asiaan mielestäni yhtään.

Kaverin taaperopoika on valtavan suloinen, kuten myös toisen kaverin taaperotyttö (omastani nyt puhumattakaan) ja noh, oikeastaan suloiset lapset (ja ihmiset) ovat suloisia iästä ja sukupuolesta riippumatta.

Tosin täytyy mainita, että ne "rumat ja ärsyttävät" lapset on lähes aina poikia, mutta sekin on lähinnä heidän vanhempiensa syytä, etteivät kasvata lapsiaan kunnolla ja välitä lastensa ulkomuodosta, vaan antavat näiden riehua Cars- ja Spiderman-collegeissaan räkä poskella missä sattuu ja miten sattuu.

Noh en tätä kehtaisi julkisesti ikipäivänä myöntää, mutta menköön näin netissä -tytöt.

Oma tyttäreni on mitä suloisin suurisilmäinen pellavatukka, lempeä ja iloinen luonteeltaan. Sisareni samanikäinen poika taas on ilkikurinen, jatkuvasti kiukutteleva, kova ääninen, kovakourainen ja ikävä kyllä isänsä ulkonäön perinyt. Kaukana suloisesta...

Varmaan riippuu aika paljon että kumman sukupuoleinen taapero itsellä sattuu olemaan. Esikoinen on poika ja kun se oli taaperoiässä niin tuntui että pojat on ihania, enkä osannut edes kuvitella millaista olis olla tytön äiti. Nyt on myös tyttö ja tuntuu taas että tyttö-taaperot ne vasta ihania onkin.

No pojat <3 Ehkä olen hieman puolueellinen, kun minulla on pieni poika :D Kovin energinen on kyllä, mutta ei yhtään "raju". Päinvastoin, tanssii itsekseen ja käy halailemassa muita lapsia. Mutta paljon meillä halaillaankin kotona, ja yhtään ei suvaita mitään rajuja otteita vaikka poika onkin. Mies kyllä pelkää, että kasvatan pojasta ihan "hattaran". :D

En pidä ihmisiä ylipäänsä suloisina. Jotkut yksilöt ovat mukavia ja suloisia. Taaperot ovat ehkä kaikista vähiten suloisia noin ylimalkaan, eikös tutkittu fakta ole että taapero on väkivaltainen barbaari eli käyttää väkivaltaa ehkä enemmän kuin muut. Jotkut jäävät sitten tälle asteelle.

Taapero on vain äitinsä ja isänsä mielestä kaunis, muiden mielestä taapero ylipäänsä näyttää useimmiten downin syndroomaiselta, pulska, pyöreä pää. Vain helvetin sokea ja tyhmä vanhempi voi kuvitella että hänen lapsensa on jollain tapaa muiden mielestä söpö, kaikki esitykset jotka siihen viittaavat ovat tietysti tehty sosiaalisen tavan puitteissa.

Alkuperäinen kirjoittaja äläpä ole tomppeli;29527067:
Vain helvetin sokea ja tyhmä vanhempi voi kuvitella että hänen lapsensa on jollain tapaa muiden mielestä söpö, kaikki esitykset jotka siihen viittaavat ovat tietysti tehty sosiaalisen tavan puitteissa.

Sulla mahtaa olla tosi paha olla ittes kanssa! Voivoi, voimahali <3

Minulle tuli vieras ihminen varta vasten sanomaan että ihanan sosiaalinen ja suloinen poika sinulla. Sosiaalinen tapa ei olisi moista vaatinut, ei tunnettu ja olin jo tekemässä lähtöä.

Samaten minä nään viikottain suloisia taaperoita, niin poikia kuin tyttöjäkin, ja moni niistä on minunkin silmään suloinen. VAIKKA en olekkaan niiden vanhempi.

Sä voit puhua omasta puolestas, mutta älä kuvittele ja esitä että tiedät miten asiat muiden mielestä on ja menee. :)

Enemmän suloisuus on kiinni muista tekijöistä kuin sukupuolesta... etenkin pikkulapsi-iässä. Luultavasti omista lapsistani poikaa pidetään suloisempana mutta ehkä enemmän hänen "tyttömäisistä" (kiharat hiukset, sosiaalinen luonne, silti tietty rauhallisuus) kuin "poikamaisista" piirteistä johtuen.

Yhteistyössä