Kummien itsekkyys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DharmaMom82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

DharmaMom82

Uusi jäsen
02.01.2007
15
0
1
Nuorimmaisemme kummit kuuli, että lisätään näin kasteen jälkeen vielä muutama uusi kummi. Tämän jälkeen ilmoitti, että tekevät kaikkensa erotakseen kummiudestaan, ovat valmiita jopa eroamaan kirkosta sen takia, vaikka sekään ei poista kummien nimiä kirkon kirjoista!? Muutenkaan ei meillä ole lämpimät välit, tämä nämä kummit ovat siis pariskunta. Lapselle kostavat ja sontaa jauhavat mm. että olemme olleet antamassa lastamme adoptioon. Mikä on niiiin täyttä soopaa, ettei paremmasta väliä!! :laugh: Mulle kyllä pääasia, että läheisemme tietää totuuden, mutta tätä puhutaan ympäri kyliä ja nettiä!

Annanko asian olla ja sanon hasta la vista? ja lisään ne kaksi ihmistä kummeiksi kirkon kirjoihin?

tuore veli, ajateltiin olla kohteliaita ja pyytää molemmat kun avioituivat kesällä. oma moka tietty, tää miehen veli on jo esikoisen kummi, ajalta ennen näiden seurustelua.
oltiinpa tyhmiä, kun koitettiin olla ystävällisiä. kummiuttaan hehkutti jo ennen vauvan syntymää, sen jälkeen innostus lopahti. kausiluontoinen juttu näemmä.**paukutan päätäni seinään** :snotty:

Korjaan vielä, että miehellä ja sen veljellä ok välit.

on meilläkin olemattomat välit lapsen yhteen kummiin,tosin ei puhu mitään p:tä meistä kun ei olla tekemisissäkään.

Mut joskus näin käy aikuisille että välit menee kokonaan,mitä sitä ihmettelemään.
Meidän lapselta se tuskin on mitään pois että yks alkkiskummi ei pidä yhteyttä kun ei muista koko ihmistä...

Alkuperäinen kirjoittaja DharmaMom82:
tuore veli, ajateltiin olla kohteliaita ja pyytää molemmat kun avioituivat kesällä. oma moka tietty, tää miehen veli on jo esikoisen kummi, ajalta ennen näiden seurustelua.
oltiinpa tyhmiä, kun koitettiin olla ystävällisiä. kummiuttaan hehkutti jo ennen vauvan syntymää, sen jälkeen innostus lopahti. kausiluontoinen juttu näemmä.**paukutan päätäni seinään** :snotty:

Korjaan vielä, että miehellä ja sen veljellä ok välit.

Tuore veli?

mulla kans meni yhden kummin kanssa välit kokonaan poikki ja otin hänen tilalleen uuden kummin, tää ex-kummi oli jo pitemmän aikaa käyttäytynyt mua kohtaan niin oudosti että en jaksanut enää vaan ilmoitin että haluan pistää välit kokonaan poikki, haukkui mut tekstarilla ja sähkärillä, eikä siinä vielä mitään mutta haukkui myös kummityttönsä sähkärillä, silloin mä suutuin ja pistin niin tulenkatkuisen sähkärin tälle naiselle että jättää rauhaan mut ja koko mun perheen yms, ja tää ite sano mulle tekstarissa että irtisanoutuu koko kummijutusta irti niin pistin vaan takasin että siitä vaan ei paljon kiinnosta, otin sitten uuden tilalle, muitten kummien kanssa ollaan pärjätty tosi hyvin vaikka harvemmin nähdään tai pidetään yhteyttä, asuvat toisella paikkakunnalla, tän uuden kummin kanssa pidetään tiiviisti yhteyttä kun ollaan vanhoja kavereita 30 vuoden takaa

Yhteistyössä