Kummilapsista puhuttu nyt paljon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kannanpa korteni kekoon ja kysäisen : Mikä on se ikä että ette muista enää kummilapsia? Itselläni on jo aikuiset kummilapset ja ajattelin että en enää lahjo / rahoita heitä. Suurin osa asuu kaukana ja on jo omaa perhettä.

Ripille pääsyn jälkeen olen vain joulu ja synttärikortit laittanut. En enää mitään lahjuksia. Mutta sitten ajallaan kun valmistuvat, menevät naimisiin jne. niin laitan tottakait lahjan =)

Hyvä kun kysyit, on itsenikin pitänyt... siis eihän kukaan tietenkään kiellä ostamasta lahjaa, mutta niinkuin yleinen käytäntö, varsinkin jos ei niin läheisiä olla ;)

Meillä on kaksi kummilasta ja vanhempi on vasta 9v, mutta ajatus on että lopunikää saavat lahjoja, aikaa yms. Tosin ovat läheistä sukua, että sitä kautta tää ajatus on ihan luonnollinen.

Sen näkee sitten, riippuen kuinka läheinen olen kummilasteni kanssa. Itselläni on neljä kummia, joista kolmen kanssa en ole enää missään tekemisissä, mutta kummienoni antaa vieläkin synttäri- ja joululahjan vaikka olen jo 27v. :D Ja en todellakaan kinua häneltä mitään, ihan itse aina muistaa. :)

rippikouluun tuo loppuu meilläkin :)
Yhden kummilapsen olen jo saanut ripille joten nyt odottelen josko joskus valmistuu ja saan lahjan antaa, tai sitten odotan koska menee naimisiin

[QUOTE="vieras";25231919]Kannanpa korteni kekoon ja kysäisen : Mikä on se ikä että ette muista enää kummilapsia? Itselläni on jo aikuiset kummilapset ja ajattelin että en enää lahjo / rahoita heitä. Suurin osa asuu kaukana ja on jo omaa perhettä.[/QUOTE]
mulla ei oo kummilapsia,mutta jos ois niin tekisin hänestä läheisen ja muistaisin aina kuin suinkin :)

Yhteistyössä