Kummin lapsellista touhua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Lapseni kummi eli ex- miehen veli ilmoitti että ei jatkossa muista lastamme kuin jouluna
syynä se että ex- mieheni on myös hänen poikansa kummi ja hänkin muistaa vain kerta vuodessa.
Kiva nyt selitellä kun meillä pojalla 28.1 olisi syntymäpäivät miksi ei kummi tule tai lähetä lahjaa kortista puhumattakaan.
Ennen kyseinen kummin osti talveksi Reiman toppapukuja ja muita
nyt harmittaa jos kummi lopettaa yhteydenpidon ja auttamisen siksi kun toinen kummi ei halua auttaa.
Eikö tämä ole toiselta kummilta hiukan lapsellista että ei enään muisteta syntymäpäiviä,nimipäiviä,ystävänpäivää,pääsiäistä ja joulua
millä saan hänet tajuamaan että ei sitä lapselle saa kostaa:( tapelkoot keskenään mutta minusta kuuluisi nyt jollakin tavoin huomioida lapsikin.

Alkuperäinen kirjoittaja porvoolainen myös:
No eiköhän oel ihan oikein tuossa tapauksessa. Jos ei teiltä päin mitään tule ei kuulu heiltäkään tulla.

Siis olemme ex-
mieheni kanssa eronneet ja vain ex- on tämän veljensä pojan kummi en minä kuuluuko minunkin nyt muka hankkia heille lahja jotta lapsenikin saa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No eiköhän oel ihan oikein tuossa tapauksessa. Jos ei teiltä päin mitään tule ei kuulu heiltäkään tulla.

Siis olemme ex-
mieheni kanssa eronneet ja vain ex- on tämän veljensä pojan kummi en minä kuuluuko minunkin nyt muka hankkia heille lahja jotta lapsenikin saa?

Kummi ei ole lahjakone.

Alkuperäinen kirjoittaja aa:

Siis olemme ex-

Kummi ei ole lahjakone.

No ei,
sitä koeitin mihen veljellekin sanoa.

Lapsellista on myös odottaa kummilta pääsiäisenä ja joka muuna juhlapyhänä jotain. Mutta onneksi sinulla on vielä aikaa kasvaa ennen kuin saat omia lapsia ja tajuat että kummius on aivan jotain muuta kuin olla lahjakoneena, uskon nimittäin että sinä et ole äiti ja kotoisin taidat olla porvoosta.

Alkuperäinen kirjoittaja aa:

Siis olemme ex-

Kummi ei ole lahjakone.

No ei,
sitä koeitin mihen veljellekin sanoa.

-jotta lapsenikin saa...? Lapsesi kummi ei myöskään ole lahjakone.

jos suhde lapseen on oelkkää lahjojen antoa, ei se ole mitään kummiutta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapsellista on myös odottaa kummilta pääsiäisenä ja joka muuna juhlapyhänä jotain. Mutta onneksi sinulla on vielä aikaa kasvaa ennen kuin saat omia lapsia ja tajuat että kummius on aivan jotain muuta kuin olla lahjakoneena, uskon nimittäin että sinä et ole äiti ja kotoisin taidat olla porvoosta.

Kiitos vaan :( Valitettavasti on kaikki aivan totta
ja toivonkin jos joku minut tunnisti
ei sitä julkistaisi.Minua vain harmittaa oman lapseni pulesta kun kummi nyt tämän viestin laittoi:(
Paha olla.

Yhteistyössä