Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Minä en saanut kummeiltani rippiristiä ja minusta se oli tosi outoa. Kävin sitten itse semmosen ostamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Minä en saanut kummeiltani rippiristiä ja minusta se oli tosi outoa. Kävin sitten itse semmosen ostamassa.
Onko jokin sellainen sääntö, että kummi ostais rippiristin?
Musta perinteinen kummilusikka tai miksei korukin ois kiva lahja. Meidän tyttö sai pikkuisen helminauhan, kastehelmet. Niitähän voi jatkaa ja pidentää tarpeen mukaan.
Ei ole mitään sääntöä. mutta jos ei mitän keksi, niin se on ainakin suht koht looginen juttu ja järkevän hintainen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Minä en saanut kummeiltani rippiristiä ja minusta se oli tosi outoa. Kävin sitten itse semmosen ostamassa.
Onko jokin sellainen sääntö, että kummi ostais rippiristin?
Musta perinteinen kummilusikka tai miksei korukin ois kiva lahja. Meidän tyttö sai pikkuisen helminauhan, kastehelmet. Niitähän voi jatkaa ja pidentää tarpeen mukaan.
Sori sori sekoilin, siis kyse oli rippilahjasta. Joo, koru mieluummin kuin lusikka!
Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:Ajattelin kuitenkin jos ihan rahaa, naen niin harvoin, etten ole varma mausta, muuten koru olis parempi...olisko 100 euroa riittava summa?
Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:Ajattelin kuitenkin jos ihan rahaa, naen niin harvoin, etten ole varma mausta, muuten koru olis parempi...olisko 100 euroa riittava summa?
Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:Haluaako nykyajan teinit tuollaisia rippiristeja? Kyllahan se tietysti se uskonnollinen kasvatus on alkuperainen kummin tehtava, mutta eletaan kaksituhatta-luvulla?!
Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:Haluaako nykyajan teinit tuollaisia rippiristeja? Kyllahan se tietysti se uskonnollinen kasvatus on alkuperainen kummin tehtava, mutta eletaan kaksituhatta-luvulla?!