"Kummituskeinu"

mamma ja pojat

Aktiivinen jäsen
14.04.2006
5 294
0
36
Vantaa, Finland, Finland
Aattelin ensin et en tätä tänne kerro, mut aattelin nyt sit kuitenkin kertoa.
Meiän makuuhuoneen ikkunasta näkyy lasten leikkipaikka..

Elikkä viime yönä kolmen pintaan kun olin vessaan menossa, mulla on aina tapana vilkasta ikkunasta ulos.
Nyt sain hierasta silmiäni moneen kertaan et oonko hereillä.Toinen keinuista keinui täyttä vauhtia, eikä ketään ollut kyydissä siinä.Kävin vessassa ja keinu keinui edelleen, siinä vaiheessa olin varma et olin hereillä.Mikä sitä keinua keinutti?

Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Oliks vauhti hiljentyny kun tulit takasin? Laitoitko valot kun lähdit veskiin? Tää arvotus on nyt selvitettävä :D . Kaikki Sherlokkia lukeneet mukaan!!!

Vauhti oli vähän hiljentyny ja valot laitoin veskiin. Aamulla herättiin seitsemän pintaan eikä keinu enää keinunu.

Siis: Joku oli ohikulkeissaan (niinkun joku sanoikin) keinunut siinä ja hypänny pois kyydistä just ennenkun sä heräsit. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
En tosiaan halua tietää... pimeä lapsi?!? :o

Mikä pimeä lapsi?

En tie kyllä, semmonen joka ei näy pimees... tosin sellasia on kyllä ihan oikeestikin, kun ei ole heijastinta pimeel, oon muutaman meinannut yliajaa. Ne oli kyllä jo teini-ikäisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja musta ainakaan:
mut jos joku ois sen laittanu/heittäny keinumaan niin eihän se tyhjä keinu kauaa keinu..??vai

Kyllä meidän puiston keinut keinuu vaikka kuinka kauan sen jälkeen kun joku on niistä hypänny täydessä vauhdissa :) .

hih! kiva et joillakin muillakin keinut kiikkuu...teillä sentään ulkona... meillä kiikkui keinutuoli itsestään keskellä päivää, aivan ääri asennoista toiseen ja sitten yhtäkkiä pysähtyi täysin, normaalistihan se keinuu vielä hetken kunnes vauhti hiljenee mutta tämä pysähtyi kuin seinään.
samoihin aikoihin poika 2,5v. heräsi joka yö kk aikana tasan samaan kellon aikaan, höpötteli kuin "jonkun" kanssa kun leikki, tavaroita lenteli itsestään pöydiltä toiseen päähän huonetta, portaissa (sisällä pari askelmaa) käveltiin... ymm... appiukko kuoli yllättäen vähän aikaisemmin. :/

Yhteistyössä