K
kettuli
Vieras
Jaahas, taas tämä alkaa.. Hrr.... Onneksi isäntä on kesälomalla ja kotona, kun en malta näitä lukemattakaan olla...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pippanippanen:hih! kiva et joillakin muillakin keinut kiikkuu...teillä sentään ulkona... meillä kiikkui keinutuoli itsestään keskellä päivää, aivan ääri asennoista toiseen ja sitten yhtäkkiä pysähtyi täysin, normaalistihan se keinuu vielä hetken kunnes vauhti hiljenee mutta tämä pysähtyi kuin seinään.
samoihin aikoihin poika 2,5v. heräsi joka yö kk aikana tasan samaan kellon aikaan, höpötteli kuin "jonkun" kanssa kun leikki, tavaroita lenteli itsestään pöydiltä toiseen päähän huonetta, portaissa (sisällä pari askelmaa) käveltiin... ymm... appiukko kuoli yllättäen vähän aikaisemmin. :/
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Alkuperäinen kirjoittaja pippanippanen:hih! kiva et joillakin muillakin keinut kiikkuu...teillä sentään ulkona... meillä kiikkui keinutuoli itsestään keskellä päivää, aivan ääri asennoista toiseen ja sitten yhtäkkiä pysähtyi täysin, normaalistihan se keinuu vielä hetken kunnes vauhti hiljenee mutta tämä pysähtyi kuin seinään.
samoihin aikoihin poika 2,5v. heräsi joka yö kk aikana tasan samaan kellon aikaan, höpötteli kuin "jonkun" kanssa kun leikki, tavaroita lenteli itsestään pöydiltä toiseen päähän huonetta, portaissa (sisällä pari askelmaa) käveltiin... ymm... appiukko kuoli yllättäen vähän aikaisemmin. :/
hui hitto...mä en ois uskaltanu olla kotona ollenkaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kettuli:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Alkuperäinen kirjoittaja pippanippanen:hih! kiva et joillakin muillakin keinut kiikkuu...teillä sentään ulkona... meillä kiikkui keinutuoli itsestään keskellä päivää, aivan ääri asennoista toiseen ja sitten yhtäkkiä pysähtyi täysin, normaalistihan se keinuu vielä hetken kunnes vauhti hiljenee mutta tämä pysähtyi kuin seinään.
hui hitto...mä en ois uskaltanu olla kotona ollenkaan...![]()
Tätä mä aina ihmettelen näissä kummitustaloissa, kun niissä asuvat ovat vaan ei milläskään. Minä olisin ihan paskat ja pissat housussa halvauksessa kokoajan.
Meidän anoppilan uuden talon vintiltä (tässä talossa siis ei ole tapahtunut mitään kuolemia yms) alkoi kuulua askeleita muutama vuosi sitten. Nämä on mieheni ja anoppinikin kuullut, ihan selkeästi. Akelia ei kuulunut ennen, mutta kun vanha talo pihapiiristä purettiin ja sieltä tuotiin vanhat valokuvat (mm lapsena kuolleita ja sodassa kaatuneita henkilöitä)vintin seinille niin askeleet alkoivat kuulua.
Hytävää olla yksin siellä välillä, mutta toisaalta mieheni on kertonut näistä kuvissa esiinyvistä henkilöistä ja ovat kaikki ihan kunnollisia ja ystävällisiä sukulaisia olleet ja kirkonmaahan haudattu, joten eivät varmasti tahdo mitään pahaa. Mietin vain, että joutuivatko muuttamaan myös uuteen taloon kun vanha koti purettiin?
Alkuperäinen kirjoittaja kettuli:Tätä mä aina ihmettelen näissä kummitustaloissa, kun niissä asuvat ovat vaan ei milläskään. Minä olisin ihan paskat ja pissat housussa halvauksessa kokoajan.