Kummius

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riikkaliina1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riikkaliina1

Uusi jäsen
27.12.2016
1
0
1
35
Hei

Olen poikaystäväni kanssa seurustellut 4 vuotta joista 2 ollaan asuttu yhdessä. Poikaystävän parhaalle ystävälle tuli lapsi perheeseen, heti pyydettiin poikaystävääni kummiksi ja minua ei. Ollaan ihan ok tuttavia heidän kanssaan..
No sitten kuukauden päästä valitin poikaystävälleni että aika törkeetä käytöstä, hän oli vissiin puhunut asiasta kaverinsa kanssa ja nyt he sitten pyytäisivät minua kummiksi näin puolti toista kuukautta myöhemmin mitä poikaystävääni.. en tiiä ryhtyisinkö vai en, tuntuu etten kuuluis...

Koita nyt päättää mitä haluat. Itsepähän ruikutit siitä, kun sinua ei alkuun kysytty. Onko se miehen kaveri myös sinun hyvä kaverisi? On ihan yleistä, että pyydetään vain sitä varsinaista kaveria, ei hänen avopuolisoaan tai edes puolisoa. Turhaan vedet herneitä nenuusi.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Lapsen vanhemmathan sen kumminsa lapselleen paattavat. Ei suinkaan ole mikaan saanto se, etta kummiksi valikoituu myos avo/aviopuoliso.

Ihan suotta nyt siella aiheutat draamaa asiasta. Ihan varmasti sinakin saat sen oman kummilapsesi viela :)

Meillä on kuopuksen kummeina mun kaksi naispuolista serkkua. Kummatkin näistä naimisissa mutta en heidän aviomiehiään halunnut kummin tehtävään kun ei heitä kuitenkaan niin tunne, vaikka tavataankin kyläilyjen merkeissä.

Ja mun avomies on ystävänsä lapsen kummi, minä en.

Jokainen valitkoon lapselleen ne kummit kuin haluavat.
Sä oot nyt vaan nolannut itsesi isosti :D
Mitäs jos te eroatte, pidätkö silti yhteyttä lapseen ja vanhempiin? Oletko niin hyvä ystävä heille?

Yhteistyössä