Kumpaa uskoa, omaa miestä vai hullua naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meerianniina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meerianniina

Vieras
tänään tuli melkein tuntematon nainen kaupassa sanomaan, että tiedänkö mitä mieheni puuhaa? olen nähnyt naisen aina kaupassa ja bussissa, ja jostain syystä olemme alkaneet tervehtimään.
vastasin tietäväni, mutta hän sanoi, että mieheni yritti iskeä hänet.
Sitten kuulin koko tapahtuman ja hän oli hyvin pahoillaan, koska hänkin oli ollut kiinnostunut. Mutta nyt oli omatunto alkanut kolkuttaa ja hän oli päättänyt kertoa inulle, koska olen hänen ystävänsä ja minun kuuluu tietää minkälainen mies minula on. Hänellä oli puhelimessa mieheni numero. Josta oli soitettu yhden kerran tämän naisen numeroon. hän ei ollut jostain syystä tähän vastannut heti. vaan soittanut myöhemmin takaisin, ei vastausta, ja lähettänyt 2 viestiä, johon mieheni ei ollut vastannut. Kovaa silmäpeliä ja tervehtimistä joka päivä. Ja minun mieheni oli siis tehnyt aloitteen jutteluun ja pyytänyt puhelinnumeroaan.

Mieheni versio on, että hullu nainen rupesi tervehtimään ja tuijottelemaan ja änkeämään bussissa viereen ja kerran oli jakanut kaikille kolmelle miehelle käyntikortit kahvilassa ja pyytänyt miestäni soittamaan siihen heti, että saisi miehen numeron. Jostain syystä mies oli naputellut numeron puhelimeensa ja soittanut naisen kännykkään, vielä kun nainen oli seisonunut vieressä. Miehen sanojen mukaan, siksi että pääsi eroon tästä säälittävästä sairaasta naisesta. sen jälkeen kahvilassa kaikki olivat nauraneet hullun naisen käytökselle.

voin kuulemma tarkistaa monelta ihmiseltä, onko mieheni oikeasti ollut kiinnostunut tästä naisesta vai onko se mennyt toisin päin. Jopa tämä kahvilan omistaja "tuntee" tämän naisen käytöksen ja pitää häntä sairaana ihmisenä. miehen kaverit ovat sitä mieltä, että nainen haluaa rikkoa meidän välit, jotta saisi minun miehen itselleen.

Oma arvioni on naisesta ollut kokoajan myös, että hän ei ole ihan terve. Pukeutuu rumasti ja oudosti, kesähelteellä talvisaappaat ja talvella taas kesävaatteissa. Bussissa puhuu ja lirkuttelee aina kaikille miehille ja myös naisille ja kyselee ummet ja lammet ja henkilökohtaiset asiat puhuu niin, että kaikki kuulee. Hän ei vain tunnu normaalilta. Hän ei myöskään ole kaunotar. Näin kerran hänet hääpuvussa ruokakaupassa ilmeisesti sulhanen mukana ja meikit oli oikeasti poskilla. Kerran näin hänet ja hänen humalaisen miehensä leipäjonossa. Lapsia on ainakin kolmen eri miehen kanssa. Ainakaan pariin vuoteen en ole nähnyt häntä lasten kanssa, olen miettinyt onko lapset otettu pois.

Että tälläisestä naisesta ollisi minun mieheni ollut kiinnostunut. Ei mene tajuntaan.
Me olemme olleet naimisissa 13 vuotta ja koskaan ei ole ollut epäilystäkään mistään tälläisestä.

Kumpaa tässä pitäisi uskoa?

Mielestäni ihan sama, mitä tuossa tilanteessa uskoo tai ei usko. Ainoa, mikä minua häiritsee on se, jos mieheni menisi antamaan jollekin hulluile naiselle puhelinnumeronsa. Kyllä tyhmempikin tajuaa, ettei sillä tyylillä hullusta pääse eroon.

[QUOTE="jepsu";30170577]Eihän nainen ole aivan tavallinen, mutta mies yritti häneltä selvästi seksi.[/QUOTE]

Jos hän yritti tältä naiselta seksiä, miksei hän vastannut puheluun ja viesteihin. miksei hän yrittänyt myöhemmin uudelleen?

[QUOTE="...";30170582]No usko sitä mies parkaa nyt vaan :D[/QUOTE]

kiitos, olisi niin helppoa uskoa ja jatkaa onnellista liittoa, mutta tuntuu kuitenkin niin vaikealta. Minkähän takia se oli minulle näin suuri shokki, jos toisaalta uskon miestäni. Kamala sekasotku ajatuksissani...

Joo ja tiedätkö, sitä tulee töpättyä ja tyrittyä itse kukaisenkin. Pienistäkin mokista (esim. tuo puhelinnro) saattaa sitetn kehkeytyä ihan kohtuuton show, jota on vaikea korjata, vaikkei oikeasti olisi tarkoittanut mitään....

[QUOTE="jepsu";30170627]"Miksi joku ei jonakin päivänä ollut yhteydessä johonkuhun jolta olisi herunut?" Tärkeätä on vain se, että hän on ollut oma-aloitteisesti yhteydessä tuohon naiseen.[/QUOTE]

niinpä. olet oikeassa.

Nainen kuulostaa hullulta mutta vaikea nyt olla asiasta mitään mieltä kun ei ole tavannut. Mutta jos mieheni sepittäisi tuollaisen tarinan niin en kyllä sitäkään uskoisi eikä uskoisi kukaan muukaan :D Todella säälittävää. Jotain hämärää tuossa on eikä taida miehelläkään ihan puhtaat jauhot olla pussissa.

mies sanoi myös näin, että ei hänkään pysty ymmärtää, miten minä voisin edes kuvitella, että hän olisi kiinnostunut juuri tuosta naisesta. miksei hän yrittäisi samantien ihan normaaleja, terveitä ja kauniita naisia. en osannut vastata siihen.

Tunnen oman mieheni ja ei tekisi tiukkaakaan uskoa häntä, mutta itse tiedät oman miehesi, sen valehteleeko hän yleensä mistään ja sen saattaisiko tuollainen olla mahdollista.

[QUOTE="ttt";30170677]Antaa oman puh. nron ventovieraalle että pääsee tästä eroon? Just joo. Uskokoon ken tahtoo.

Totta kai nainen on nyt hullu kun kiinni jäi.[/QUOTE]

Tämä nainen ei olisi koskaan jäänyt kiinni, ellei olisi tunnontuskissaan sitä minulle tullut kertomaan.

Sanoin rumasti, ehkä hän on vain vähän erikoinen, pahoittelen hullu-sanaa.
Me molemmat olimme sitä mieltä hänestä jo monta vuotta, kun näimme häntä ja hänen tekemisiään.

Tunnen oman mieheni ja ei tekisi tiukkaakaan uskoa häntä, mutta itse tiedät oman miehesi, sen valehteleeko hän yleensä mistään ja sen saattaisiko tuollainen olla mahdollista.

sehän tässä minun ongelmani onkin, että ensin en uskonut naista ja kun hän vain jatkoi puhumistaan, aloin uskomaan. samoin kävi miehen puheen kanssa. ensin en uskonut, mutta sitten uskoin kaiken.

onko teille koskaan käynyt näin?
tai vielä pahempaa, onko selvinnyt, että mies pettää?

olen tässä puntaroinut, että mitään todella vakavaa ei ole tapahtunut. Onko tuo vielä pettämistä?
en ole tullut ajatelleeksi, missä menee pettämisen raja?

en taida koskaan saada totuutta selville, miten tästä jatketaan eteenpäin?
tuliko särö luottamukseen?

Meilläpäin pyörii kanssa tuollainen säälittävä nainen. Mies kavereineen ovat vaihtaneet kantakuppilaa kun tuo nainen aina änkeää siihen pöytään ja yrittää iskeä kaikkia. Olen siis nähnyt tämän itsekin. Hänelläkin taitaa olla aikamoinen liuta noita lapsia joita ei tosin koskaan näy missään.

Ja jopa minä itse olen antanut hyvin vastentahtoisesti numeroni hänelle (juuri soittanut hänelle ykkösen jne) ihan vain jotta pääsisin hänestä eroon. Kun hän siinä puoli tuntia on maanittelemassa että jooko, pliis, voitais olla kavereita, jooko... Ei ole onneksi kylläkään soittanut kertaakaan, itse pistin hänelle nimeksi älä vastaa :D

En tiedä tuosta teidän tilanteesta, mutta meillä uskoisin miestäni enkä sitä kummallisesti käyttäytyvää naista. Ihan jo senkin takia että toivoisin, että JOS mies nyt jotakuta iskisi salaa, niin herranen aika, EI sitä kylän sekopäätä ;D

Aikoinaan mies jäi kiinni pettämisestä ja puheli kyllä sellaista puuta heinää ettei tosikaan. Kunnes vihdoin myönsi tilanteen kun toiselta naiselta selvisi niin paljon. Jokainen tilanne on erilainen ja kyllä minä pidän kaikkea fyysistä jo pettämisenä. Ei numeroiden vaihto nyt vielä sitä ole mutta huolestuttaa tietysti että miksi ne numerot on alunperin vaihdettu jos ei ole tarkoitus mennä pidemmälle. Sinun täytyy puntaroida kohdalle tullut tilanne ja voi tämä vaikuttaa luottamukseen. Etenkin kun tarinalla on kaksi aika erilaista puolta.

Yhteistyössä