Kumpaan kategoriaan kuulut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meitä on kahta tyyppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meitä on kahta tyyppiä

Vieras
Kumman toimintamallin valitsisit seuraavassa tilanteessa: Olet varakas ja remontoimassa asuntoa. Osaat itsekin remontoida, mutta taloudellisesti ei tuntuisi missään, vaikka käyttäisit ulkopuolista tekijää.

A) Teet itse, koska siinä säästää todella paljon. Raksamiehet on kalliita.

B) Teetät rempan ulkopuolisella ja makoilet sillä välin uima-altaalla siemaillen raikasta juotavaa.

C) Teen itse, koska pidän käsillä tekemisestä (ja sen raikkaan juomankin siemaileminen on paljon nautinnollisempaa vaikkapa itse huolella ja ajatuksen kanssa tehdyllä terassilla kuin jonkun random-timpurin naputtelemalla tusinalavetilla)

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27092859:
C) Teen itse, koska pidän käsillä tekemisestä (ja sen raikkaan juomankin siemaileminen on paljon nautinnollisempaa vaikkapa itse huolella ja ajatuksen kanssa tehdyllä terassilla kuin jonkun random-timpurin naputtelemalla tusinalavetilla)

Pöh. Et voi sitten valita A tai B? Kyllähän minäkin olen oikeasti X, mutta osasin kuitenkin vastata aloitukseen. :stick:

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27092859:

No joo. Lähinnä pointtina oli selvittää, kuinka korkealla säästäminen on prioriteettilistalla, kun oma taloudellinen on hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja meitä on kahta tyyppiä;27092797:
Kumman toimintamallin valitsisit seuraavassa tilanteessa: Olet varakas ja remontoimassa asuntoa. Osaat itsekin remontoida, mutta taloudellisesti ei tuntuisi missään, vaikka käyttäisit ulkopuolista tekijää.

A) Teet itse, koska siinä säästää todella paljon. Raksamiehet on kalliita.

B) Teetät rempan ulkopuolisella ja makoilet sillä välin uima-altaalla siemaillen raikasta juotavaa.

C) Koska pidän itse tekemisestä, teen osin itse ja palkkaan sitten eri alojen ammattilaiset tekemään esim. sähkötyöt, lvi-työt, laatoitukset, ulkomaalaukset ja muita asennustöitä jotka vaativat esim. erikoisosaamista.

Yhteistyössä