vajaan 3kg kinkku on ollu nyt klo 21:stä asti uunissa ja 125 asteessa ja paistomittari näyttää vasta 65 astetta. Kinkku on luuton rulla verkon sisällä... Onkohan se kypsä jo? Aikaa on kuitenkin kulunut aikas paljon...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Meniköhän mun kinkku "pipariksi"...
Leivinuunissa paistoin reilut kolme tuntia (170 astetta) ja kinkku oli 3,2 kiloa. Mittari näytti jo 90 astetta![]()
Tuolla se on nyt kuiten folioon ja liinaan käärittynä ja kuorrutettuna.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Meniköhän mun kinkku "pipariksi"...
Leivinuunissa paistoin reilut kolme tuntia (170 astetta) ja kinkku oli 3,2 kiloa. Mittari näytti jo 90 astetta![]()
Tuolla se on nyt kuiten folioon ja liinaan käärittynä ja kuorrutettuna.
ei se pilalle ole menny , ompahan ainaki kypsää :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä otan aina 80 asteisena ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä otan aina 80 asteisena ulos.
No tää oli eka kinkun paitos meille, joten vähän hukassa ollaan... ku kait s pitäis sen 80 asteista olla ja nyt oli vasta 65, joten pitäisköhän pistää takas uuniin vai kuin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä otan aina 80 asteisena ulos.
No tää oli eka kinkun paitos meille, joten vähän hukassa ollaan... ku kait s pitäis sen 80 asteista olla ja nyt oli vasta 65, joten pitäisköhän pistää takas uuniin vai kuin?
Jos tykkää sellaisesta perinteisestä ja mureasta nin neuvotaan 80 asteista. 75 asteinenkin on ihan ok. Itse laittaisin vielä hetkeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Minäpä kysyn viel tässä et kun tuon nyt sain paistettua niin voinko jättää sen yöksi pöydälle folioon ja liinaan käärittynä.
Ja voiko niitä läskejä käyttää mihinkään?
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Minäpä kysyn viel tässä et kun tuon nyt sain paistettua niin voinko jättää sen yöksi pöydälle folioon ja liinaan käärittynä.
Meil ei säilyis liinojen ja folioiden sisällä...ellen laita kissoja kellarikerrokseen tai pihalle yöksi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Minäpä kysyn viel tässä et kun tuon nyt sain paistettua niin voinko jättää sen yöksi pöydälle folioon ja liinaan käärittynä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Minäpä kysyn viel tässä et kun tuon nyt sain paistettua niin voinko jättää sen yöksi pöydälle folioon ja liinaan käärittynä.
Meil ei säilyis liinojen ja folioiden sisällä...ellen laita kissoja kellarikerrokseen tai pihalle yöksi
![]()
No meillä sen enintään mies syö aamupalakseen töihin lähtiessään![]()
Tuo koirenpentu tuskin hellalle pääsee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Minäpä kysyn viel tässä et kun tuon nyt sain paistettua niin voinko jättää sen yöksi pöydälle folioon ja liinaan käärittynä.
voit sen pöydälle jättää ihan hyvin , ja päälle riittä hyvin folio tai joku pussi :xmas:
läskin käyttöön en ota kantaa , ite nakkaan ne roskiin :x
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Minäpä kysyn viel tässä et kun tuon nyt sain paistettua niin voinko jättää sen yöksi pöydälle folioon ja liinaan käärittynä.
![]()
No meillä sen enintään mies syö aamupalakseen töihin lähtiessään![]()
Tuo koirenpentu tuskin hellalle pääsee![]()
Noin miekin aattelin joskus, kun vanhempi koiramme oli suht nuori... ja erehdyin pahan kerran...nostin kerran roskapussin lattialta keittiön tyhjään lavuaariin, ettei koira pääse käsiks ja töihin lähdin ja unohdin sen lavuaariin... kotio ku tulin, ni oli roskis nätisti levitelty ympäri vasta aamulla siivottua kämppää ja vieraat oli tulossa puolen tunnin sisällä...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:pyykinkuivaus teline on täydellinen ansa hämärässä huoneessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Mun pitää viel tuo meiän pentu hakea kanssa sisälle. Ikää nyt 3kk. Nukkui jo pari yötä yksinään ulkona kuistilla ihan vapaana eikä edes karannut. Mut jotenki en raaskikkaan pitää yötä ulkona, vaikka ulkokoira siitä on tulossa.