Kumpan sukupuoleen oireeni viittaa?? Veikatkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Cindy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

"Cindy"

Vieras
Sain tietää ultrassa (3d) odottavani sukupuolta X. Minulla on myös kokoajan ollut vahva olo siitä että vauva on juuri sitä sukupuolta.

- Pahoinvointia ei ollenkaan alkuraskaudessa - ekan kerran oksensin viikolla 15 ja siitä muutamia kertoja viikolle 20. Sitten taas loppui ja poissa on pysynyt.
- Suolaisesta ja makeasta ehdottomasti makea! Ei erityisiä mielitekoja
- Iho kaunis ja kuulas
- Vauvan sykkeet korkeat
- Paino ei ole noussut lainkaan
- Maha ei näy (nyt rv 20)
- Voin paremmin kuin koskaan

Noilla oireilla mulla on tullut 2 tyttöä (tai no paino mulla on kylä noussut ihan normaalisti, ja sykkeethän riipppuu sitä kuinka aktiivinen vauva on juuri mittaushetkellä). Pojissta muuten samat oireet , mut iho on ollut ihan kamalassa kunnossa. Mulla siis 2 ja 2.

pahoinvoinnista päätellen, omiin oireisiin viitaten, oletan että odotat tyttöä! Pojista (3kpl) Olen oksentanut alusta loppuun, tytöistä (kaksoset) ei niin sitten yhtään mitään oireita ja olin kuin elämäni kunnossa - ottaen huomioon että kaksosraskaus!

Poika

Minulla tosin poika, tyttö ja nyt odotan poikaa. Kaikista lähes samanlaiset "oireet" Pahoinvointia ei yhdessäkään raskaudessa. Appelsiinien himo kaikissa raskauksissa ja ekasta pojasta makeanhimo. Tytöstä ja tästä kolmannesta ehdottomasti suolainen maistuu enemmän :)

Veikkaisin poikaa.
Miulla kaks poikaa ja raskaudet on menneet juurikin noilla oireilla.
Nyt ois ultran mukaan kuulemma tyttö tulossa:naama kukkinut koko raskauden ajan ja oksensin ekat 4kk:tta :(...

oireisiini verraten poika ja tyttö :) Eka ja vika raskaus oli juuri tuollaisia, ekasta poika vikasta tyttö ja välissä poika, jonka raskaudessa järkyttävä pahoinvointi, iho kukki, makeaa meni, tuli tosi paljon painoa, hirveästi kaikenlaista pientä kremppaa.

No AP kumpaa sitten odotat?

Yhteistyössä