F
firequeen
Vieras
asu a. mustat farkut, musta toppi ja punainen paitapusero levenevin hihoin vai asu b. samat farkut ja musta tunika ? mie en osaa päättää
! hiukset ovat punaiset,kengät ja olkalaukku mustat
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kommentti:Täytyykö Ideaparkiinkin jotenkin pukeutua? Minä olen kuvitellut, että se on vaan kauppakeskus.
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:Alkuperäinen kirjoittaja Kommentti:Täytyykö Ideaparkiinkin jotenkin pukeutua? Minä olen kuvitellut, että se on vaan kauppakeskus.
tottakai kun se on toisella puolella suomea kuin kotini![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:Alkuperäinen kirjoittaja Kommentti:Täytyykö Ideaparkiinkin jotenkin pukeutua? Minä olen kuvitellut, että se on vaan kauppakeskus.
tottakai kun se on toisella puolella suomea kuin kotini![]()
Mistäs ne muut sen tietää mistä päin olet?
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:asu a. mustat farkut, musta toppi ja punainen paitapusero levenevin hihoin vai asu b. samat farkut ja musta tunika ? mie en osaa päättää! hiukset ovat punaiset,kengät ja olkalaukku mustat
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis mietit jo päivää ennen että mitä puet kauppareissulle?![]()