Kumpi haalari kivempi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kumpikaan ei varsinaisesti ole minun mieleeni, mutta kovin vaaleaa välikausihaalaria en kyllä ostaisi. Tosin en ehkä ole oikea vastaamaan tähän kysymykseen, kun en ymmärrä missä tilanteessa yksikään lapsi tarvii välikausiHAALARIA.

Alkuperäinen kirjoittaja ostaisin kaksiosaisen:
Kumpikaan ei varsinaisesti ole minun mieleeni, mutta kovin vaaleaa välikausihaalaria en kyllä ostaisi. Tosin en ehkä ole oikea vastaamaan tähän kysymykseen, kun en ymmärrä missä tilanteessa yksikään lapsi tarvii välikausiHAALARIA.

Pienellä haalari kätevämpi vähänkään viileämmillä, kesätakki erikseen.

Samaa minäkin kysyisin että mihin tarvitaan välikausihaalaria? Kolmannen väri miellyttää eniten, mutta malli ei. Kaksi osaisilla menty alusta asti eikä haalarille ole keksitty käyttöä juuri talvisinkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja ostaisin kaksiosaisen:

Pienellä haalari kätevämpi vähänkään viileämmillä, kesätakki erikseen.

En ole koskaan kokenut kätevämmäksi vaikka molemmat löytyi. Kaksiosainen ollut joka tilanteessa kätevämpi. Talvihaalarissa haalari voi olla parempi, mutta ei välikausiasuissa, päinvastoin.

Yhteistyössä