Kumpi laiva on viihtyisämpi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harvoin risteillyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Molemmat ihan yhtä hyviä, tosin jokin aina mättää kummassakin laivassa. Milloin palvelu, milloin ruoka, milloin mikäkin asia :whistle:

Viihtyvyydeltään valitsisin Siljan, hinnoiltaan taas Viikkarin.
Vielä kun saataisiin laiva missä yhdistyisi molempien hyvät puolet :D

[QUOTE="Tööt";24777496]"kummassakin laivassa"...voi elämä[/QUOTE]

no ehkä sä ymmärsit että puhutaan LAIVAYHTIÖSTÄ! minä ainakin tajusin. ja tiedän lisäksi että molemmilla laivayhtiöillä on useita laivoja ja kaikilla oma nimi. silti puhun "kummassakin laivassa" koska ajattelen että muutkin tajuavat mitä tarkoitan.

Olen matkustellut aika lailla kummankin yhtiön laivoilla. Siljalla aiemmin oli hyvä palvelu, nyt sen taso on ikävä kyllä pudonnut. Kalaruokien ystäville on Happy Lobster hyvä ruokaravintola. Ruoat ovat muutenkin Siljalla ihan ok. Hytit alkavat olemaan elähtäneitä, DeLuxe tms. on ollut hyvä.

Viking menee mukavan lähelle Tukholman keskustaa. Olen hyvin viihtynyt Gabriellan kerroksen 11 hyteissä. Minisviitissä on tilaa ja oma parveke on kiva, eikä ole sitä iänikuista kokolattiamattoa. Lux-hytti oli myös mukavan tilava. Lisäksi saa olla rauhassa, remuavat ovat harvemmin noissa hyteissä. Ruoat ovat myös ihan hyviä Vikingillä. A la carte on Siljalla parempi, Wine&Dine menut ovat yhtä poikkeusta lukuunottamatta olleet todella hyviä

Kummassakin laivassa on hyvät puolensa. Vikingillä tulee nykyisin enemmän mentyä, kun pääsee lähemmäs Tukholmaa ja paremman luokan hytit ovat edullisempia.

[QUOTE="Tööt";24777496]"kummassakin laivassa"...voi elämä[/QUOTE]

Sinulleko pitäisi erikseen sitten vääntää ratakiskosta?

Eli SILJA LINEN SEKÄ VIKING LINEN KAIKKIEN LAIVOJEN HYVÄT PUOLET YHDEN LAIVAYHTIÖN LAIVOIHIN...:popcorn: