kumpi luotettavampi clearblue vai apteekin raskaustesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jddjdjdj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jddjdjdj

Vieras
eilen tuli clearblue testillä tosi haalee plussa...tänään tein uuden testin aptekin omalla raskaustestillä ja negaa näyttää...kuukautiset jo reilusti yli viikon myöhässä ja rintojen kipuilua, lisääntynyttä valkovuotoa jne raskausoireita on ollu nyt monena päivänä...
inhottavaa kun ei saa selvyyttä tähän hommaan....:/

ei ollu viivan paikkaa vaan sellanen himmee sininen viiva siinä clearblue testissä...ja selvennyksenä vielä sanottakoon että miulla on aina kestänyt kauan ennenkun raskaus näkyy testeissä, kuopukseltakin tuli tosi himmee haamuviiva kun menkat oli 3 viikkoa myöhässä ja toisen merkkisellä testillä nega...
lähinnä haluaisin vastauksia tuohon otsikon kysymykseen eli kumpi merkki on luotettavampi, herkempi tms.

Mulla apteekin testi näytti negaa kp 31/28-32 ja clearblue testi näytti plussaa kp 32/28-32 ja päiväpissasta vielä tuli viiva samantien näkyviin, ei kovin tummana missään vaiheessa mutta heti näky! Ja eikös tuo CB:n testi ole herkempi kuin apteekin oma, muistaakseni...

Olipa merkki mikä tahansa, niin uskon niidenkin toisinaan erehtyvän, vaikka täällä aina jaksetaan hokea mantraa "vääriä plussa tuloksia ei ole". Mulla tuli kerran Clearbluen digitestiin "raskaana" teksti, vaikka saman aikaisesti toinen testi näytti negaa. Ja en ollut todellakaan raskaana.

Mutta siis luotettavana pidän molempia testejä, kunhan ajankohta vain on oikea testaamiseen, koska apteekin oma ei oo koskaan antanu mulle "viallista" tulosta toisin kuin joskus CB:n testi on antanut! Mutta toivotaan että sinun plussasi vielä vahvistuisi :)

[QUOTE="vieras";24731501]Olipa merkki mikä tahansa, niin uskon niidenkin toisinaan erehtyvän, vaikka täällä aina jaksetaan hokea mantraa "vääriä plussa tuloksia ei ole". Mulla tuli kerran Clearbluen digitestiin "raskaana" teksti, vaikka saman aikaisesti toinen testi näytti negaa. Ja en ollut todellakaan raskaana.[/QUOTE]

Ja sanottakoon vielä, että apteekin testillä olen molemmat positiiviset tulokset testannut, eikä silloin todellakaan tarvinnut tihrustaa tikkua ja käännellä ja väännellä.

Yhteistyössä