Kumpi mekko häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häirikkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Häirikkö

Vieras
Ja ekaks heti: oli oikeesti hiukan ongelmia tän uuden palstan kanssa :ashamed:

Mutta asiaan, häihin olen mekkoa vailla, enkä osaa päättää. Minulla on punaruskeat hiukset ja ihan vihreät silmät. B)

Tässä vaihtoehdot:

http://riemun.huuto.net/auctionimages/b/ba/361619527b4a73f44d9af574165ec-orig.jpg
ja tämän mekon kanssa tämä koru
http://riemun.huuto.net/auctionimages/a/74/97c654b02b2b3f34e3b893367d9fb-orig.jpg

Tai sitten tämä mekko
http://riemun.huuto.net/auctionimages/1/0a/942f79a6d623df28ca0e47d2d45c4-orig.jpg
ja nämä korut
http://riemun.huuto.net/auctionimages/0/5c/7798b68c900150792853faf4c5fb5-orig.jpg

Että jelppiä saa laittaa..

:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Larathiel harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Larathiel harmaana:
Se pinkki, ihanan kesäinen.

Mistä tuollasia mekkoja saa? :D

Huuto.netistä minä meinasin huutaa. Ihan uusia on, joku jaksaa moisia väkertää..

:whistle:

Kuka noita myy? :D

Kerronkohan..
:whistle:

Alexica tais olla. :D

Älä pelkää, kunhan silmien iloksi kattelen. Josko joskus tulis hankittuakin. ;)

Toi ostelee noita mekkoja ebaysta ja myy kalliilla huutonetissä! Yks tyttöjenkin mekko mikä tällä huutiksen myyjällä maksaa 57e+pkulut, maksaa ebayssa tosi tosi tosi paljon vähemmän! Itse tilasin ebaysta kolme ihanaa tyttöjen juhlamekkoa, siis aivan upeita, ja hinta oli 20 euroa YHTEENSÄ POSTIKULUINEEN. Eli jos sulla mahiksia tilata ebaysta niin korut ja juhlamekot sieltä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi ostelee noita mekkoja ebaysta ja myy kalliilla huutonetissä! Yks tyttöjenkin mekko mikä tällä huutiksen myyjällä maksaa 57e+pkulut, maksaa ebayssa tosi tosi tosi paljon vähemmän! Itse tilasin ebaysta kolme ihanaa tyttöjen juhlamekkoa, siis aivan upeita, ja hinta oli 20 euroa YHTEENSÄ POSTIKULUINEEN. Eli jos sulla mahiksia tilata ebaysta niin korut ja juhlamekot sieltä!

Hmm..eipä kyllä oo mahkuja tilata. Itseasiassa nevö höörd koko ebaysta
:ashamed:

Mutta ei mielestäni paha hinta viiskymppiäkään oo.

Hmm..eipä kyllä oo mahkuja tilata. Itseasiassa nevö höörd koko ebaysta
:ashamed:

Mutta ei mielestäni paha hinta viiskymppiäkään oo.
Ok... mut helppoa se tilaaminen loppujen lopuks ebaystakin on. se on engalnnin "huutonet". Visa electron pitää rekisteröidä paypal nimiseen "välikäteen" eli maksufirma joka on ostajan ja myyjän välissä. Ebaysta ostaminen on helppoa, samanalailla voi tehdä tarjouksen kuin huutiksessa ja maksu onnistuu helposti sähköpostiin tulevan linkin kautta. Klik klik ja klik. Ja kohta tulee tuote postiluukusta. Opettele joskus jos on aikaa, huono puoli on se, että siellä on kaikkee ihanaa myynnissä, iskee shoppaholismi.

Ok... mut helppoa se tilaaminen loppujen lopuks ebaystakin on. se on engalnnin "huutonet". Visa electron pitää rekisteröidä paypal nimiseen "välikäteen" eli maksufirma joka on ostajan ja myyjän välissä. Ebaysta ostaminen on helppoa, samanalailla voi tehdä tarjouksen kuin huutiksessa ja maksu onnistuu helposti sähköpostiin tulevan linkin kautta. Klik klik ja klik. Ja kohta tulee tuote postiluukusta. Opettele joskus jos on aikaa, huono puoli on se, että siellä on kaikkee ihanaa myynnissä, iskee shoppaholismi.

No ehkäpä parempi etten tutustu ollenkaan

:D Kiitos kuitenkin tiedosta, nyt olen taas hiukan fiksumpi B)

Ja minä itse olen kallistumassa tuohon vihreään.. :/

Jotenki vaan näen että se sopisi ehkä paremmin.. Vihreisiin silmiin ja punasiin hiuksiin :D Emmätiiä... Vaikeeta on. Hmmph :/

Ja minä itse olen kallistumassa tuohon vihreään.. :/

Jotenki vaan näen että se sopisi ehkä paremmin.. Vihreisiin silmiin ja punasiin hiuksiin :D Emmätiiä... Vaikeeta on. Hmmph :/
asia on loppuunkäsitelty.

Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
eiku punanen... vaikka on se vihreäkin kiva. sitäpaitti, punanen se saa vihreät silmät loistamaan, ei vihreä. mutta ihania mekkoja kumpainenkin.
joo, ihan totta, jos silmät kerran vihreät, niin ehkä punainen sopis sit paremmin.
minkä väriset hiukset sinulla on??
muoks. eli sulla on punaruskeat hiukset, eli silloin kyllä suosittelen vihreää, sillä hiusten väri näkyy paremmin ,kuin silmien väri
=)

Yhteistyössä