Kumpi mekko nätimpi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla tuli kans se imettäminen ensin mieleen. Oma puku oli tosi hankala siinä mielessä. Molemmat ihan ok, ensimmäisessä enemmän jujua, mutta ei kyllä mun makuun. On aika lyhyt ja avonainen... Ja tosiaan, suosittelisin ehkä enemmän jotain kaksosaista, missä se imetys ois kätevää..

Alkuperäinen kirjoittaja Viears:
Toinen on ainakin liian lyhyt tuollaiseen tilaisuuteen

Mä mittasin, et mulla se tulis polviin asti.

Mutta joo, ois kyllä saanu olla toisen värisinä nuo mekot

:/ En löydä mistään mitään hyvää mekkoa joka passais mun iho/hiusvärille, punatukkanen oon niin on kauheen vaikea löytää mitään :/ Tilasin h&M:ltä tammikuussa ihanan mekon mutta sen toimitus viivästyy eikä se ehdi ristiäisiin mennessä tulla.

Ajattelin vauvan ristiäismekkoa ensiksi??
Jos olet menossa kummiksi tai vieraaksi, niin laita toki hillitympi mekko.
Ehdottamasi mekot kuuluvat aivan eri tilaisuuteen, kokkareihin, tai ilatmenoihin.

:laugh: :laugh:

Mä oon niin lyhyt, että ei kyllä takapuoli noissa vilku. Mutta auttakaa nyt mua löytämään joku nätti ja kohtuullisen hintainen mekko sitte :attn: :attn: :attn: Se on kyllä totta, ettei nuo nyt ihan ehkä ristiäisjuhliin oo ihan parhaita....

erittäin korrekteja siihen nähden kun meidän lapsen kummilla oli lyhyempääkin lyhyempi roiskeläppä ja piiitkät mustat nahkasaappaat. siihen tosi tiukka (liian tiukka) paita, niin kylläpä vähän aikaa mietin että mihinkä tilaisuuteen se oli menossa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ensiksi:mustaa mekkoa en laittaisi ristiäisiin,ristiäiset iloinen juhla.musta suru väri.

onnea mekon/vaatetuksen etsintään.

Tuo musta mua nimenomaan vähän mietitytti :/ Pituus mun mielestä ok koska olen niin lyhyt mutta väri tosiaan on melko ankee. Äh, täytyy jatkaa etsintöjä!

Yhteistyössä