Kumpi mekko nätimpi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ensiksi:mustaa mekkoa en laittaisi ristiäisiin,ristiäiset iloinen juhla.musta suru väri.

onnea mekon/vaatetuksen etsintään.

Mustahan on juhlava väri, sitä voi piristää koruilla tai muilla asusteilla.

Ei ole monta vuosikymmentä, kun Suomessa morsian pukeutui mustaan... Eikä surun vuoksi. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
ensiksi:mustaa mekkoa en laittaisi ristiäisiin,ristiäiset iloinen juhla.musta suru väri.

onnea mekon/vaatetuksen etsintään.

Mustahan on juhlava väri, sitä voi piristää koruilla tai muilla asusteilla.

Ei ole monta vuosikymmentä, kun Suomessa morsian pukeutui mustaan... Eikä surun vuoksi. ;)

Mun mielestä esim. valkoinen/muun värinen bolero, jakku tms. tuohon ensimmäisen mekon päälle + jonkinlainen kaulakoru piristävät asua eivätkä tee siitä mitenkään ankeaa tai muutenkaan surupukua... Kenkien valintakin vaikuttaa paljon.

kuulostaisi ok,hyvältä.kelpaisi mulle.

Molemmat käy jos laitat vaikka villatakin tms. peittämään olkapäät ja sellaiset sukkahousut ettei iho näy.

Vaatetus muutenkin riippuu paljon siitä onko kastetilaisuus kirkossa vai kotona. Kirkossa ei naisella saisi näkyä paljaat olkapäät, eikä polvet istuessa. (Myöskään jalat ristissä ei nainen saa istua. =) )

Tosiaan nyt on talvi ja kylmä, en voisi kuvitellä käyttäväni pikkumekkoa spagettiolkaimineen talvella missään muotoa. Tonen on, että kuinka kauan teillä ristiäiset kestää? Mä kun ainakin olen imetellyt vauvojani monia monia kertoja ristiäisten aikan, joten yksi pullotus kerta kuulostaa oudolle mun korvista, johan siinä ristiäisten aikana ehtisi rinnatkin räjähtämään :whistle:

Eli itse suosittelisin hametta ja pitkähihaista paitaa. Mutta valitse itse ihan vain omaa tyyliäsi, en mä siihen sen enempiä viitsi puuttua.

Olin tosiaan ajatellu, että laittaisin jonkun boleron kaveriksi kun en todellakaan tarkene talvella muuten. Mutta yritän vielä ettiä jotakin parempaa.

Ristiäiset pidetään kotona ja ei tosiaankaan meillä ristiäiset kestä niin kauan, että tissit ehtis räjähtää :o Siis muutama tunti, ei se meillä oo koskaan ollu mikään koko päivän juttu :o

Yhteistyössä